Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

UKE4 (Runde 8)

Dag2:

 

Lette knebøy:

54

54

 

Markløft:

60

70

80

90 @ RPE 7

100 @ RPE 8

108 @ RPE 9-10

 

104 x 5

 

 

 

Skulderpress:

24

30

34

38 @ RPE 8

40 @ RPE 8-9

 

34 x 9 reps

 

Pull-ups (overhåndsgrep):

6

4

4

 

I rack:

8

5

 

 

+ mage, planke på ball

 

 

Kommentar:

Ikke helt optimal økt. Hadde spilt tennis før treninga, så var litt sliten etter det også.

 

Tok i litt for hardt på marken tror jeg. Var ganske nærme rpe 10.

Skulderpressen gikk ganske dritt i dag, føltes tung.

Nedtur på pullupsen i dag. Prøvde meg på pullups i rack, noe som er en del lettere. Brukte det som dropset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UKE4 (Runde 8)

Dag3:

 

Knebøy:

40

50

54

60 @ RPE 7-8

64 @ RPE 8-9

 

54 kg x 8 reps

 

 

Benkpress:

40

50

54

60

64 @RPE 7-8

68 @RPE 8-9

 

58 kg x 8 reps

 

 

 

Stående stangroing:

40

50

54

60 @ RPE 7

64 @ RPE 8

68 @ RPE 9

 

54 kg x 10 reps

 

 

Dips, på benk:

+ 20 kg x 5

+ 40 kg x 5

+ 60 kg x 5 @ RPE 8

+ 70 kg x 5 @ RPE 9

 

+ 50 kg x 10 reps

 

 

Mage: 3x12 crunches på ball.

 

 

Kommentar:

Grei nok trening, ikke helt fornøyd med knebøyen.

 

Dipsen var awesome! Begynner å bli vanskelig å lasse på vektskivene, og tungt å ha dem i fanget laugh.gif

Lenke til kommentar

I will :) Kult at vi ligger ganske likt da. Vil tro du har litt mer krutt i beina enn meg :p

 


 

Vurderer sterkt et par uker med PSMF nå :hmm: Vekta har krøpet seg opp på 86 kg nå. Vekta har holdt seg ganske stabil med krøpet sakte oppover de siste mnd etter jeg begynnte med PF. Er ikke helt komfortabel med fettprosenten min nå, så tenkte det var greit å kutte vekk litt, og fortsette som før og holde meg på ca samme vekt, bare at da er vekta lavere.

 

Virker som det blir en ganske krevende diett å følge tho...

Lenke til kommentar

Kommer til å trene 2 dager i uka, med et helkroppsprogram og begrenset treningsmengde fremover.

 

Uke 5

 

Dag 1:

2 x 5 Knebøy 60 kg

2 x 8 Benk 50 - 54 kg

2 x 8 Roing: 50 kg

2 x 8 Skulderpress: 30 kg

2 x 8 Rack-pullups

+ litt mage på ball.

 

Kommentar:

Synes det var ganske tungt til tross for lette vekter. Mulig det har noe med at jeg tok 8 reps. Trente uansett på overskudd med rundt 2 reps i reserve, så ble ikke spesielt sliten.

Lenke til kommentar

PSMF dag 1:

 

Vekt: 86,8

Midjemål: 95 cm

 

Før trening: 10 g bcaa

Etter trening: 40 gr proteiner fra proteinpulver

M1: Kyllingfilleter (ca 210 g) + en hel brokkoli + grønnsaker + proteinshake = ca 90 gr protein

M2: Tunfisk med salat + proteingrøt + 1ss selolje= ca 90 g protein.

 

Totalt proteininntak: 220 gram.

 

Har ikke følt noe spesielt på energien i dag. Har faktisk hatt en god del energi i kveld. Nå har jeg ikke begynnt å tømmes helt for væske og glykogen enda, så tror jeg kommer til å merke det mer etterhvert.

 

Har vært konstant småsulten etter M1 :dontgetit: Håper det gir seg etter noen dager, når jeg blir vant til å innta mindre mat og maggen tilpasser seg det.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

PSMF dag 2:

 

Vekt: 85,9

Midjemål: 95 cm

 

 

M1: 300 g strimla svinekjøtt + en halv brokkoli + paprika, løk og chilli = 66 g protein

M2: 400 g torsk + en halv brokkoli med stilk + en liten gulrot +litt løk = 68 g protein

M3: 1 boks mager kesam med 40 g proteinpulver og en stor salat med 2 tomater og litt diverse + selolje = 70 g protein

 

Totalt proteininntak: 204 gram.

 

Kjenner jeg begynner å miste litt vann pga mangel på karbs nå.

Har vært litt småsulten innimellom ,men det har stor sett gått greit.

Blodsukkeret er veldig stabilt, har ikke vært noe slapp og jævlig i dag eller noe sånt.

 

Jeg ligger på litt under eller rundt 1000 kcal (800 fra proteinene og 100 fra selolje + litt fra grønnsakene) nå om dagen, så det er en god del i underkudd :p

Lenke til kommentar

PSMF dag 3:

 

Vekt: 84,9

 

M1: 400 g karbonadedeig med hakkede tomater masse krydder og litt spinat = 76 g protein

- Spilte litt tennis i gymmen, inntok en proteinshake etter det = 40 g protein

M2: 400 g kyllingfillet +masse salat og et par tomater = 80g protein

M3: Proteingrøt med 50++ gram pulver + selolje = ~45 g protein

 

Totalt proteininntak: +- 240 gram. :)

 

Følelsen er fortsatt god. Hadde ikke så mye energi å rutte med på tennisen tho, men var ikke helt ille heller.

 

Merker faktisk at jeg ikke er så ofte småsulten lengre. Sultfølelsen har blitt litt redusert og den holder seg for det meste borte, men kommer innom av og til. Merker ikke noe til den når jeg er opptatt med andre ting og fokuserer på noe annet, som Storken har nevnt mange ganger.

 

Digger hvordan vekta har sunket med ganske nøyaktig 1 kg de siste dagene :D Burde vel veie 83,9 i morra da, hvis jeg følger samme progresjonen :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Uke 5

 

Dag 2:

Mark: 2x5 100 kg

Beinpress: 1x12 60 kg (ett bein)

Benk: 2x5 60 kg

Pullups: 5 - 5 - 3

Skulderpress: 1x5 40 kg.

+ mage

 

Kommentar:

Økta gikk litt bedre enn forventa. Hadde forventa å ha litt mindre energi. Fornøyd med vektene jeg brukte på mark og skulderpress, da de ikke er så veldig langt fra normalen.

 

Trente på overskudd hele veien, med et par reps i reserve. Følte meg bra med mye energi etter treninga :)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

PSMF dag 4:

 

Vekt: 85 kg (hvis jeg husker riktig)

 

- Før trening: 10 g BCAA og en Fres vintox

- Etter trening: 40 g myoprotein= 34 g proteiner

M1: 300 g strimla svinekjøtt med brokkoli, spinat, løk, chilli og paprika = 66 g protein

M2: En nakkekotelett (ca 150g?) og 250 g kyllingfillet med grønnsaker = ca 90 g protein

M3: Proteingrøt med 50 gram pulver + 100++ gram mager kesam selolje = ~55 g protein

 

Totalt proteininntak: rundt 245 gram! :new_woot:

 

Ikke noe å si på formen i dag heller. Litt merkelig at jeg ikke hadde gått noe ned i vekt, snarere tvert i mot. Men er mange faktorer som spiller inn der, så tar det ikke så seriøst.

 

Still going strong :D

Lenke til kommentar

PSMF dag 5:

 

Vekt: 83,9

 

M1: 380 kyllingfillet med salat = 90 g protein

Mellommåltid mellom skole og jobb: Proteinshake = 35 g prottis

M2: 400 g karbonadedeig med hakkede tomater og masse digg krydder + litt brokkoli og spinat = 75g protein

M2.1: Dessert: Proteingrøt = 35 g protein og selolje

 

Totalt proteininntak: +- 235 gram. :)

 

Går fortsatt greit. Litt dårlig konsentrasjon i dag, merka jeg. Ellers er det ikke noe å klage på. Kjenner jeg begynner å få mer og mer lyst på 'ulovlige' matvarer :p Tror jeg gønner oppkarbing på mandag, etter planen.

 

Noen som har forslag til litt mere spennende retter enn kyllingfillet og brokkoli? laugh.gif Retningslinje: ikke noe fett eller karbs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...