Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UKE4 (Runde 7)

Dag1:

 

Knebøy:

48

50

54

58

62

 

 

Benkpress:

54

58

60

64

70

 

 

Stående stangroing:

48

50

54

58

62

 

 

Dips, på benk:

3x12 + 25 kg.

 

 

Grepsøvelse:

120 kg: 14, 9, 9 sek

 

 

Cable crunch:

50 kg: 1 x 20 reps

65 kg: 2 x 20 reps

 

 

 

Kommentar:

Bøyen var litt små-seig, men det gikk fint. Benken gikk helt greit. Roinga var passe tung og dipsen var seg med 12 reps. 30 kg ekstra neste gang! :D

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Takk for det. Benken går ganske greit for tiden. Håper jeg klarer å komme lengre enn 74 kg hvor jeg stagnerte sist :p

Litt kjipt at jeg tar mer i benk enn knebøy og like mye som bøy i roing da laugh.gif

 

Grepsøvelsen tar jeg fordi grepet begynnte å svikte allerede på 90-100 kg markløft. Merka fort effekten av øvelsen faktisk. Det er jo rett og slett for å trene opp grepet, noe som gir en fordel i mark f.eks. Sleit med grepet på 94 kg mark (overhåndsgrep), men etter jeg begynte med øvelsen kunne jeg tar 100 uten problemer i det hele tatt. Det gjør også at jeg kan bruke overhåndsgrep lengre før jeg blir tvunget til å gå over til mixed grep.

Det er en ganske grei øvelse, og det tar ikke så mye tid å slenge den på på slutten av økta. :)

Lenke til kommentar

UKE4 (Runde 7)

Dag2:

 

Lette knebøy:

50

50

 

Markløft:

84

90

94

98

102

 

Skulderpress:

30

34

38

42

46 x 4+1

 

Pull-ups (overhåndsgrep):

7

4

4

 

 

+ mage

 

 

 

Kommentar:

Energien var ikke helt på topp i dag, men det gikk da greit. Markløften var tung mot slutten. Prøvde å bruke kalk på markløften. Det var ganske digg egentlig. Grepet satt som bare faen :D

 

Skulderpressen var tung i dag også. Klarte bare 4 reps, satt fra meg stanga og tok en liten pust i bakken og pressa opp en rep til :p

 

Pullupsen var skuffende. Klarte litt færre reps enn sist :(

Lenke til kommentar

UKE4 (Runde 7)

Dag3:

 

Knebøy:

50

54

58

60

64

 

 

Benkpress:

58

60

64

68

72

 

 

Stående stangroing:

50

54

58

60

64

 

 

Dips, på benk:

3x8 + 30 kg.

 

 

Grepsøvelse:

Droppa den i dag

 

 

+ magetrening

 

 

Kommentar:

Siste settet på bøyen var seig! Trengte bittelitt hjelp på siste rep i benken også. Generelt ganske tungt i dag, bortsett fra dipsen som gikk lett! :D Droppa grepsøvelsen i dag. Følte jeg fikk kjørt grepet nok på torsdag.

Lenke til kommentar

UKE5 (Runde 7)

Dag1:

 

Knebøy:

50

54

58

62

66

 

 

Benkpress:

58

60

64

68

74 x 4+1

 

 

Stående stangroing:

50

54

58

62

66

 

 

Dips, på benk:

3x8 + 35 kg.

 

 

Grepsøvelse:

120 kg: 10-6-5 sek

100 kg: 17 sek

 

 

+ Litt magetrening

 

 

Kommentar:

Tungt i dag! Bøyen var såvidt jeg fikk opp på siste rep. På benken hadde jeg ikke sikring, så tørte ikke å kjøre siste reppen på siste settet. Tok derfor 4 reps + 1 etter en liten pause. Tungt! Roinga var også tung, men tror jeg skal klare å komme meg opp på 70 :)

Dipsen går fortsatt bra. Kommer meg lett opp på 40 kg!

Grepsøvelsen var jævlig i dag. Klarte ikke å holde mere enn 10 sek på 120 kg...

 

Tror fylla i helga + lite søvn i natt ødela litt for treninga i dag :(

Lenke til kommentar

UKE5 (Runde 7)

Dag2:

 

Lette knebøy:

54

54

 

Markløft:

84

90

94

100

106

 

Skulderpress:

30

34

40

44

48 x 3+1

 

Pull-ups (overhåndsgrep):

9

5

4

 

 

+ mage

 

 

 

Kommentar:

Fytti for en tung økt. Var helt kjørt når jeg var ferdig, og kjente det pumpa i hele kroppen. Markløften var tung, men tror jeg skal klare 110 til neste uke. Skulderpressen var drittung, så klarte ikke mer enn 3 reps på 48 kg, og tok 1 rep til etter det. Pullupsen gikk bra, klarte hele 9 stk på første sett. Ny rekord :D Nærmer meg 10 nå. De siste repsa var ikke helt strighte, men kom da meg opp til slutt.

 

~ 1 time svømming etter treninga.

Lenke til kommentar

UKE5 (Runde 7)

Dag3:

 

Knebøy:

50

54

60

64

68

 

 

Benkpress:

60

64

68

72

76

 

Stående stangroing:

50

54

60

64

68

 

 

Dips, på benk:

3x10 + 35 kg.

 

 

Grepsøvelse:

droppa den i dag..

 

 

+ Litt magetrening, planken.

 

 

Kommentar:

Tungt! Bøyen var seig mot slutten.

 

Fikk litt hjelp på siste rep på 72 og 76 i benken. Var ganske tungt kan man si :p

 

Roinga var også tung.

 

Dipsen går fortsatt relativt lett :D 40 kg i fanget til mandagen!

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE6 (Runde 7)

Dag1:

 

Knebøy:

54

58

60

64

70

 

 

Benkpress:

60

64

70

74

78 x 3

 

Stående stangroing:

54

58

60

64

70

 

 

Dips, på benk:

3x8 + 40 kg.

 

 

Grepsøvelse:

40 kg (manualer) 3x30 sek.

 

 

+ Litt magetrening, planken.

 

 

Kommentar:

Bøyen var tung som faen. Tror teknikken på 70 kg ikke var helt optimal. Tror ikke dybden var så bra som den burde heller.

 

Benken gikk til helvete i dag. Begynnte å trøble allerede på 74 kilo, og trengte hjelp. Kjente det også litt i venstre skulder. Klarte til slutt 3 reps på 78 med litt hjelp på siste.

 

Roinga var tungt, men det gikk!

 

Dipsen var også passe tung i dag. Sykt digg å kunne legge to 20kg's i fanget :cool:

 

Alt i alt, en ikke helt optimal økt. Litt for lite søvn, som vanlig på mandager, kan ha hatt litt invirkning her.

 


 

Totalt faste med unntak av 10g BCAA før trening.

 

Rett etter trening ble det en banan og en shake med havregryn. Anslår 40-50 gram proteinpulver og 70-100 g havregryn.

 

Første orentlige måltid to timer etter trening: Enorme mengde peppes pizza og non pepperkaker :whistle: Tror jeg dekket omtrent hele dagsbehovet for kcal her :p

 

Er fortsatt stappmett nå, 2 timer etter pizzaen, og runner av dagen med en proteinshake, en frukt og litt selolje.

 

Litt utskeiing på kostholdet i dag, men var en litt uvanlig anledning så da synes jeg er er greit.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...