Sitronsaft Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jaja, tar ikke lang tid før du tar meg igjen. Må bare begynne å bulke igjen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Lunsj ute i sola Kylling marinert i sykt digg krydder, saftig og god, brokkoli, gul paprika og tomater. Yum yum Endret 20. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Blir sulten av å se på bildene *steke meg kyllingfilet* Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Er så leeeeei kylling, men den vrien så veldig yummy ut! Kanskje mekke noe fancy tro? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Skulle ønske du var 91 modell og skulle til NTNU neste år, hadde lett delt hybel med kokkekunstene dine! Ble Bali kyllinggryte i går, og kyllingfilet med bearnaise i dag. Hamstret litt vel mye kylling, så har blitt kylling hver dag i det siste for å ikke kaste den. Hva har du marinert kyllingen i? Interessert i å prøve det samme. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2010 Kryddermix fra dette produktet til Prior. Var veldig godt, så kan anbefale å prøve den Kan jo bare komme opp på NTNU neste år da. Spar litt plass til meg på hybelen bare Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Dagens trening: - 40 min jogging. Blei omtrent ikke stiv i låra i dag. Kjente bare antydninger. Klar forbedring fra sist Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 40 min jogging er sinnsykt mye i min bok, kudos ^^ Bra å høre at du har forbedring! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Synes egentlig ikke 40 min er så veldig mye. Skal sies at jeg gikk litt i starten, ca 5 min + en kort tøyepause. Så blei vel omtrent 30 min effektiv jogging. Kunne jogge i over en time uten problemer før. Spilte aktivt fotball da, så kondisen var ganske god. Men det var sykt digg å jogge i dag. Var blitt mørkt før jeg kom meg ut, så alt rundt virka veldig rolig og behaglig. Jogga langs en lite traffikert veg i skogen uten lys og rundt et vann, kun måneskinnet som speila seg i vannet. Med iPoden på øra og behagelig temperatur var det ikke så aller verst. Kunne bare løpe i vei og tenke på ting og tang og fundere på livets mysterier. Endret 21. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Åh.. Det der er livet. Nå ble jeg faktisk misunnelig. Men, jeg får vel gå og lage meg et stort måltid, har ikke spist siden middag.. Er sykt hvordan sultfølelsen forsvinner når jeg sitter her foran skjermen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Er det du eller moren din som lager maten? Blir misunnelig jeg, du spiser allitd så god mat Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Sikta du til meg eller sitronsaft? Er hvertfall jeg som lager den ja.. Spiser ikke alltid like god mat da. Men føler ikke for å poste bilde av fiskepuddingen, gryteretten eller speilegga hvis du skjønner Men kunne ønske muttern var litt mer into "muskel-mat" så jeg slapp å lage det selv. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Den marinerte kyllingen ser ut som kunst. Skulle gjerne spist den til middag. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Takk for det! Synes det er ålreit at maten ser litt bra ut. Det styrker opplevelsen. Man spiser med øyene også vettu Er egentlig ikke noe avanserte greier. Litt brokkoli i bunn med skiver av paprika over og halve små tomater rundt, og kyllingen på siden. + litt sol så hjelper det veldig Endret 21. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Du kan vel forandre navnet til matlogg, hehe Ser ut som du tar det seriøst, viktig med litt kardio innimellom så kjenner en seg mykje bedre ut! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Pff, matlogg du liksom.. Speilegg à la Sitronsaft: Hadde ikke ananas, så måtte ty til gul paprika Endret 22. mai 2010 av Sir-Andy 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hahahaha, fantastisk Ler faktisk høy her jeg sitter. Oi oi oi så gøy. Er veldig smigret Andy. Til og med fått med oasen av salat i midten, utrolig. Håper det smaker ^^, Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Haha, måtte bare Var faktisk veldig godt det. Spica opp smaken med salt&pepper og litt ketsjup og tabasco. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 1 time jogging, done! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Fresht! Hvordan var temperaturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg