Gå til innhold

[Nedlagt]

Anbefalte innlegg

hehe, er du langt unna? Jeg klarer å makse (90 kg) over egen kroppsvekt (ca 85), men jeg tenkte på å trene med egen kroppsvekt.

Tja, er et stykke unna med bredt grep, men vil tro eg klarer en rep eller to på egen kroppsvekt med smalt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UKE5

Dag 2:

Knebøy -20%:

58

58

Markløft:

60

64

70

74

80 - NY PERS!

Skulderpress:

30

34

38

40

44 - NY PERS!

Nedtrekk:

55

60

65

70

77,5 - NY PERS!

Kommentar:

Var 4-5 stk som kom før meg til knebøy-racken (finnes bare 1) som skulle ta 30 sett med kvartbøy HVER og mye prating i mellom. Måtte vente i en time før jeg fikk satt i gang :hrm: Måtte ta knebøyen i smithmaskin mens jeg venta.

Sykt tungt i dag. Satt nye rekorder i alle øvelser!:D Tror jeg hadde litt dårlig teknikk i marken på siste settet. Siste settet på skulderpressen blei litt skreiv også siden det var så tungt.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE5

Dag3:

Knebøy:

54

60

64

68

72

Benkpress:

54

60

64

68

72

Stående stangroing:

44

50

54

58

62

Dips:

3 x 10 reps @ BW+12,5 kg.

Kommentar:

Fortsatt veldig tungt! Tror toppsettet er 5RM eller veldig nærme nå. Må prøve å pushe 5RM'en min litt lengre til neste uke.

Lenke til kommentar

UKE6

Dag1:

Knebøy:

54

60

64

70

74

Benkpress:

54

60

64

70

74

Stående stangroing:

44

50

54

60

64

Dips:

3 x 8 reps @ BW+15 kg.

Prøvde å makse antall reps til slutt for og sjekke progresjonen: Klarte 25 stk :new_woot:. Og det var etter at jeg hadde trena med 15 kg. Det er nesten dobbelt så mange som jeg klarte før! Jeg maksa vel 12-15 stk før hvis jeg ikke husker feil.

+ mage

Kommentar:

Benken var så tung at jeg nesten faila. Trengte sikring, men jeg klarte det uten hjelp. Bøy og roing er tung som vanlig. Dipsen var lettere enn forventa.

Edit: fiksa et par skrivefeil 'n' stuff..

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE6

Dag 2:

Knebøy -20%:

60

60

Markløft:

60

70

74

80

84

Skulderpress:

30

34

38

40

48

Nedtrekk:

60

65

70

75

80

+ mage

Kommentar:

Tungt. Litt dårlig teknikk på nedtrekken. La skiver under 20 kg'sene på mark, så den blei løfta et par cm. Det gjorde at jeg fikk litt bedre teknikk og at det ble lettere. Tror ikke 20 kilosene her er like høye som olympia-skiver.

Stod litt mer her, men hele dritten fucka seg! :realmad:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Har ikke fått trena dag 3 i uke6 enda pga påskeferien. Så nå har jeg ikke trena siden onsdag og jeg får ikke trena før i morgen.

Så hva burde jeg gjøre?

1) Trene som vanlig i morgen, og så ta deloading etter det?

2) Drite i den treninga, og heller bruke påsken som deloading og begynne på nytt igjen på onsdag?

Forresten så begynner jeg på deff fra og med onsdag.

Lenke til kommentar

Det blei til at jeg brukte påsken som deloading, og begynnte på nytt igjen i dag.

UKE1 (runde 3)

Dag 2:

Knebøy -20%:

48

48

Markløft:

60

60

64

68

70

Skulderpress:

24

28

30

30

34

Nedtrekk:

50

50

55

55

60

+ div. mage

Kommentar:

Litt dårlig økt egentlig. Var litt slapp i dag og hadde dårlig motivasjon. De vektene som egentlig skulle være lette føltes veldig tunge osv. Ganske drittøkt egentlig.

Lenke til kommentar

Nå er det på tide og starte på deff! Vekta har nå kommet opp i 86-87 kilo. (Lå på 71kg før høstferien09). Alle de 15 kiloene jeg har lagt på meg er ikke bare muskler, så nå må jeg få vekk litt fett før bikini-sesongen. Ikke bare derfor da. Må ha litt lavere fett% før jeg kan gå på bulk igjen også.

Starter med å rydde opp i kostholdet mitt og kutte unødvendige kalorier og karbohydrater, og prøver og få inn mer proteinholdig og sunn mat med mere grønnsaker osv. Mindre pizzaboller! :ph34r:

I tillegg kommer jeg til å legge inn kardio for ekstra forbrenning, men også for å få litt bedre kondis. Har aldri hatt så dårlig kondis som nå. (Kan ha noe med at jeg slutta på fotball og begynte med styrke :p) Så et av målene er å få bedre kondis igjen.

Jeg regner ikke med å bygge noe muskler i denne perioden, men jeg håper jeg kan bevare så mye som mulig.

Målinger 07.04 (uke 14):

Vekt: 86,7

Fett%: ca 17,5 målt på 2 steder

Mål rundt magen: 98 cm på det tjukkeste.

Mål rundt ræva: 108 cm på det tjukkeste :ermm:

Mål rundt brystet: 100 cm

Mål rundt lår: 67 cm på det tjukkeste

Har som mål og gå ned 5-10 kilo, fettprosent under 12 og gå ned så mange cm som mulig.

Mål rundt overarm, venstre: 38 cm

Mål rundt overarm, høyre: 37 cm.

Vil bevare så mye som mulig av dette da :ph34r:

Noen inspill? Har litt begrensa muligheter til å følge noen avansert diett pga skole og at jeg fortsatt bor hjemme og ikke lager all mat selv, osv. blablabla, unnskyldninger.... :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...