praystation Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da har omsider denne tjenesten blitt lansert også i Norge. For de av dere som ikke vet hva dette er så er det en gratis "Videobank" med musikkvideoer. For å installere må dere laste ned et program som finnes på PS Store. Mer info finnes her Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 teste teste.. sier ikke nei takk til 13000 gratis musikkvideoer nei Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Imponerende med 13000 videoer gratis Videoene starter etter ca 1-2 sekunder. Videokvaliteten er sd og sånn passe kvalitet. Heldigvis virker det som om at lyden er bedre enn bilde, for det hørtest bra ut på anlegget mitt. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
End-re Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 lite imponert over lydkvaliteten, men ellers er det flott med så rask og enkel tilgang til så mange musikkvideoer. responsivt og bra gui. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dette skal jeg laste ned og prøve med det samme. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Prøvde det litt i går kveld. Oppstarten tok nesten en hel time! Skyldtes sikkert at det nettopp har kommet, men likevel... Når Vidzone endelig var startet prøvde jeg meg først på noen av favorittbandene mine. Programmet fant ingen av dem... Forsøkte deretter noen av de mest kjente bandene jeg liker, men nei. Prøvde så et lite sjangersøk, men det var et rent kaos! Metal-kategorien var full av nesten bare tull som ikke hadde noe der å gjøre. Nei, dette blir nok ikke brukt noe av meg... Endret 4. desember 2009 av qweac Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Prøvd litt og det overasket meg at de hadde så å si alle MJ musikkvideoer (voksen). Videokvaliteten var som forventet, kan ikke forvente HD. Lyd var ganske bra og. Gleder emg til Download funksjonen kommer for å teste. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må testes i løpet av kvelden... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det var litt skuffende at lydkvaliteten varierte mye fra sang til sang. Noen sanger kunne man spille høyt med helt grei lyd, og andre var lyden varierende og "ullen". Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Var knallbra utvalg. Slutt på MTV og Voice for meg nå, regner jeg med. Eneste jeg ikke likte var at det var ingenting(?) jeg kunne downloade, alt streames.. Menmen, godt å kunne velge.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vet ikke hvor imponert jeg var, at de hadde hele 2 Metallica videoer er jo ikke direkte imponerende. Men noe sier meg at jeg er ikke helt i riktig målgruppe for VidZone, men for de som liker listepop osv. så er det sikker fryktelig bra... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Funker sikkert fett for mange på vors. dette her! Uansett flott at det endelig er tilgjengelig for oss på berget Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøvde dette i går etter at jeg leste det her, kommer absolutt til å bli brukt på vors o.l fremover! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Testa VidZone så vidt rett etter den vart lagt ut. Etter ei litt kranglete oppgradering og, som venta, treg første start, såg tenesta ut til å fungere greit. Førsteinntrykket var at både menyane og videoane såg ut til å laste raskt, eg treng nok litt tid på å venne meg til menysystemet/kontrollane, videokvaliteten bør bli betre og 16:9 skulle vere ei sjølvfølgje i dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Min gikk fort å laste ned, oppdatere og innstalere -- men ikke helt fornøyd med programmet. Man har jo youtube. Men men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fungerte bedre enn jeg trudde, men altfor dårlig lyd på mange av videoene. Sikkert greit for de som bruker tven til lyd. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Utvalget var veldig labert, hvis man ser bort ifra den komersielle popen. Var kun et par videoer fra en av favorittartistene mine, ellers var det ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå