Hotel Papa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hvordan kan dere mene snowboard ser mer stilfult enn ski? Man står fastspent på et brett, og der står man hjelpeløs. Jeg syntes det ser latterlig ut iforhold til ski. Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Endret 26. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Nei sier du det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Denne diskusjonen er jo håpløs, og kommer ingen steder. Er ingen vits i og diskutere hva som er best av ski\twintip eller snowboard. Blir som og diskutere med en Liverpool fan at Manchester United er bedre. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Nei sier du det? Ja, han sa faktisk det, fikk du ikke med deg det? Eller klarte du bare ikke å fatte hva poenget til fyren var? Kan hjelpe deg jeg Hvordan kan dere mene snowboard ser mer stilfult enn ski? Man står fastspent på et brett, og der står man hjelpeløs. Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Hjalp det? Endret 26. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) For å svare trådstarter: Tror du vil bli fornøyd med valget om å gi snowboard en sjangs, følelsen når man cruiser med brett er uendelig mer chill enn tilsvarende på ski. Når det gjelder brett ville jeg lagt litt mer i en skikkelig pakke, iom at det antakeligvis kommer til å flomme over av fine romjuls/januarsalg fremover bør det ikke være noe problem å plukke opp en pakke med fjorårsutstyr til en rimelig penge. Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men for meg på 180 hadde jeg vurdert dette brettet i 158 som et greit nybegynnerbrett... Bare pass på å ikke velge for stivt brett, stive brett trenger du først når du føler at du trenger mer kontroll i større hastigheter, men de er vanskeligere å kontrollere for en nybegynner. Lykke til med valget, jeg er sikker på du kommer til å få mange fine dager på fjellet! Nå har det jo snødd avsindige mengder på østlandet, så nå er det bare å komme seg ut i bakken allle sammen, ikke sitte her og krangle over hva som er best og dårligst Edit: Fiksa link... Endret 26. desember 2009 av MrEspen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Nei sier du det? Ja, han sa faktisk det, fikk du ikke med deg det? Eller klarte du bare ikke å fatte hva poenget til fyren var? Kan hjelpe deg jeg Hvordan kan dere mene snowboard ser mer stilfult enn ski? Man står fastspent på et brett, og der står man hjelpeløs. Det er så din mening, ikke sant? Man har lov til å ha sine egne meninger. Hjalp det? Takk, nå gir det litt mer mening Endret 26. desember 2009 av EvenruD Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Var egentlig ment til SaitekQ, men mulig du forstod det? Eller mente du den burdte vært til deg? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 For å svare trådstarter: Tror du vil bli fornøyd med valget om å gi snowboard en sjangs, følelsen når man cruiser med brett er uendelig mer chill enn tilsvarende på ski. Når det gjelder brett ville jeg lagt litt mer i en skikkelig pakke, iom at det antakeligvis kommer til å flomme over av fine romjuls/januarsalg fremover bør det ikke være noe problem å plukke opp en pakke med fjorårsutstyr til en rimelig penge. Nå vet jeg ikke hvor høy du er, men for meg på 180 hadde jeg vurdert dette brettet i 158 som et greit nybegynnerbrett... Bare pass på å ikke velge for stivt brett, stive brett trenger du først når du føler at du trenger mer kontroll i større hastigheter, men de er vanskeligere å kontrollere for en nybegynner. Lykke til med valget, jeg er sikker på du kommer til å få mange fine dager på fjellet! Nå har det jo snødd avsindige mengder på østlandet, så nå er det bare å komme seg ut i bakken allle sammen, ikke sitte her og krangle over hva som er best og dårligst Edit: Fiksa link... Takk for bra svar. Skal se om jeg finner noen kupp nå i romjula. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Denne diskusjonen er jo håpløs, og kommer ingen steder. Er ingen vits i og diskutere hva som er best av ski\twintip eller snowboard. Blir som og diskutere med en Liverpool fan at Manchester United er bedre. Du må få litt mer liv i den tråden, kem e best av Man u og Liverpool? Har de funnet d ut nå i 2017? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå