bassmania Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 komplett ringte meg nå og sa at t610 har kommet... jeg bestilte den på lørdag, hahha, YESSSSS Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 så bra Var dette noe å bruke emnefelt på? Det er sikkert et eller annet T610-emne rundt å går her på forumet... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Da kan vi vel avkrefte ryktene fra ITavisen sitt forum om at telefonen er forsinket med to uker. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 levlex, det var ikke noe rykte fra meg, jeg bare sa hva andre har skrevet, det har lite med meg å gjøre. Dessuten, kanskje mobilene fra komplett har lydproblemet de også, hvem vet? :wink: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Finfint!!! Enig, var det så viktig at du måtte starte nytt tema? P.S. Avataren din er for stor... Lenke til kommentar
kholand Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 fint at du fikk den mega-telefonen! Er så forbanna lei av alle som absolutt må kommentere hver jæ*** gang noen skriver en post i feil emne e.l. hva gjør det om han oppretta et nytt emne?!! faen asså! -hvem bryr seg??!!! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 kunne nesten tro at folk går rundt i forumet og bare ser etter "feil" dei kan plukke på.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 levlex, det var ikke noe rykte fra meg, jeg bare sa hva andre har skrevet, det har lite med meg å gjøre. Dessuten, kanskje mobilene fra komplett har lydproblemet de også, hvem vet? :wink: Beklager det der.... Skulle skrevet fra itavisen.no Skriver det om nå! Lenke til kommentar
Joagutten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vil bare si som følger, ringte selv til Komplett og telefonen var ikke kommet. Ringte dit i 2-tiden i dag, og ubekreftet var 2/6. Ringte også til Nor-Dialog og de hadde fått mail i fra flere importører at telefonen var utsatt 2 uker pga. lydfeilen. Så sånn er nå det. Det er nå håp i det hengende snøret iallefall. Så kanskje, kanskje..... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmmm..... Noe sier meg at man bør ta alle beskjeder man får med en klype salt. Er tross alt uansett kun to uker til hvis det er sant at man måtte sende tilbake et parti. Man har vel tålmodighet?.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå