War Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, hva betyr egentlig dette? Det er ikke tillatt å reklamere for egen virksomhet verken i signatur eller andre steder uten særskilt avtale etter gjeldende takster..Signaturen er nå fjernet. Men vedlegges her. [url="http://www.myrevolution.no/"]http://www.myrevolution.no/[/url] *** [url="http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=528"]Slim Guide fettklype [/url] *** [url="http://www.myrevolution.no/images/conteudos/MyoReps-Del1-4.pdf"]Myorep -PDF[/url] *** [url="http://www.myrevolution.no/artikkel/myrevolution-health---fitness-concept---kosthold/2/"]health---fitness-concept---[/url] [b]Oppdatering:[/b] Siden kreatin er med på å hindre tap av muskelmasse så det overgår en eventuell fordel med å tømme muskelen for energisubstrater i forhold til fettforbrenning. Jeg har aldri jobbet for/med/hos TN eller MyRevolution. Jeg synnes bare at sidene er gode. Om jeg synnes google.com er bra, kan jeg ikke da ha google i siggen min? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ta det på PM med moderatoren det gjelder Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg svarte at jeg ikke jobbet hos/for dem 27/10, men fikk aldri noe svar/om at det da evt var ok ol. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Angjeldende moderator har retningslinjene på sin side i denne saken. Se §5. Bedrifter, ansatte og reklamering. Det som således burde vært bekreftet før man slettet den eventuelle signatur er om bruker faktisk jobber i bedriften. Husker undertegnede alltid korresponderte med den aktuelle bruker før jeg eventuelt fjernet signatur. Send ny PM til den aktuelle moderator, om ikke dette fører frem, send e-post eller PM til innholdsansvarlig. e: leif Endret 5. desember 2009 av R083r7 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Det er det jeg også mente. Sjekk om jeg jobber der, så evt fjern sigg. skal sende Pm. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Undertegnede har også lenker til eksterne hjemmesider i signaturen, det er intet som tilsier at så ikke er tillat. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Er det ikke irrelevant om man jobber der eller ikke? Det er jo reklame uansett. En annen sak er at brukeren faktisk kan ha en kompis, bekjent eller familiemedlem som jobber i bedriften. Endret 6. desember 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det ikke irrelevant om man jobber der eller ikke? Det er jo reklame uansett. En annen sak er at brukeren faktisk kan ha en kompis, bekjent eller familiemedlem som jobber i bedriften. På dette grunnlaget gjør man det jo til et regelbrudd å linke til alle komersielle sider i signaturen. Google inkludert. Slik jeg ser den aktuelle saken så kan det se ut som brukeren War eide, eller jobbet for en bedrift (myrevolution.no) da 3 av 4 URLer linker til akkurat den siden, hvorav den ene linken er en *.pdf som begynner med skusesshistorier o.l. (riktignok er det en artikkel om et slags treningsprogram, men det kommer ikke tydelig fram før 2. side). Så jeg skjønner at dette ble ansett som reklame for en bestemt bedrift. En annen ting som jeg stiller spørsmålstegn ved er måten moderatorer bare fjerner signaturen uten å gi noen beskjed på forhånd. Det har i tiden siden jeg begynte å henge her vært en del folk som har klaget på dette (spesielt brudd på antall linjer) der dem har hatt linker o.l. som man ikke har funnet tilbake. I tillegg er det en del folk som bruker mye tid på å lage fine BBcoder(farge fading etc.) som mister hele greia når en moderator bare kommer å river vekk hele signaturen. Jeg synst der burde innføres til skjønn på dette området. Altså jeg mener ikke at man skal godta at noen har fem linjer i signaturen, men jeg mener at man kan gi den aktuelle brukeren beskjed, slik at han får ordnet det selv uten å miste masse arbeid. Etterkommes ikke beskjeden innen rimelig tid så kan det derimot være frittfram for fjerning. Rasistiske ytringer, linker til ulovelig materiale osv. bør selvsagt tas hånd om omgående. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vi foretar en helhetsundersøkelse for å avgjøre hvorvidt man reklamerer eller kun lenker. Noen ganger kan dette spørsmålet bære litt vanskligere. Posthistorikk kan blant annet bli brukt i vurderingen. Ved sletting av signatur så sendes det ut en pm til vedkommende. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ved sletting av signatur så sendes det ut en pm til vedkommende. Sendes denne umiddelbart før sletting fåretas? Eller gir dere vedkommende tid på seg til å ta grep selv?. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vi sender ved kopi av signatur de fleste ganger (noen ganger er dette ikke nødvendig), signaturen kan også endres ved at vi f.eks. fjerner et mellomrom for mye eller senker fontstørrelsen en smule. Men vi sender alltid pm, men som mennesker er selv ikke vi moderatorer perfekte og ufeilbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå