andib Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg sliter med å velge ny gitar amp, og lurer på om noen kunne hjelpe meg. Jeg har sett litt på Marshall MG101DFX og Marshall Valvestate vs100. Noen som har noen idé om hva jeg bør velge/noen tips? Spiller mye metallica osv. Lenke til kommentar
R1ncewind Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 har selv en line 6 forsterker. meget fornøyd med den iallefall =) Lenke til kommentar
andib Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 har selv en line 6 forsterker. meget fornøyd med den iallefall =) Har vurdert det, men synes det er litt for elektrisk lyd på den. Liksom, at man hører tonene er datalagde på en måte :S Ellers er den vill! Thanks for reply! Lenke til kommentar
peruvian Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg kjøpte denne pakken for halvt år siden: http://www.musikklink.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=10375 Den forsterkeren er møkkbra. Anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå