Chillpadde Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei! Jeg er på utkikk etter in-ear headset til min iPod Touch 2G. De må ha fjernkontroll med musikkstyring og volume, og bør helst være hvite og ha mikrofon (ikke et krav). Pris rundt 300-1000. Noen som har noen forslag eller erfaringer å dele? Har hatt Apple sine i et års tid nå, men de har begynt å skurre på halvfull lyd + at jeg har mistet gummiproppene. Hater at de proppene er så lette å miste, så på de nye jeg kjøper bør proppene sitte godt, evt. følge med mer enn 3 par! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Sennheiser CX300 II er supre. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Men blir slått av cx400 og cx500 Personlig syns jeg Sony mdr ex71sl hadde hakket bedre lyd enn cx300, var litt varmere, og strammere i bassen. Ser at disse har blitt erstattet av ex75, som helt sikkert er bedre, som kommer inn på lager om et par uker. Lenke til kommentar
Chillpadde Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Takk for forslag, skal ta en grundigere titt på de senere. Husk at de helst må ha musikkstyring og volumeknapp som passer på iPod Touch. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Skal du ha det er du vel mer eller mindre begrenset til de originale, eller spesifikt iPod tilbehør, men sånt pleier sjeldent å være bedre enn det originale. Endret 4. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Chillpadde Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tro meg, alt er bedre enn det crappet som følger med iPoden. Heller ikke apple sine in-ears som man kan kjøpe til senere (700 kr) er kjempegode. Noen som vet om disse er gode? http://www.amazon.com/Klipsch-IMAGE-S4i-No...G/ref=pd_cp_e_1 http://www.amazon.com/Etymotic-Research-Ea...E/ref=pd_cp_e_2 http://www.amazon.com/Skullcandy-Earbuds-H.../ref=pd_sim_e_8 http://www.amazon.com/V-MODA-Earbuds-Heads...ef=pd_sim_cps_7 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Sennheiser CX300 II er supre. Er ledningene til begge proppene like lange, eller er den ene lenger enn den andre? Ser det står at den har asymmetrisk ledning. Hvordan er disse til bruk under trening? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 De er forskjellig lengde på. Jeg syns det funker bedre, da du bare får èn ledning foran deg Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er CX 300 de samme som Creative EP630? Eller kanskje førsteutgaven av CX300 er de samme, og CX300 II de samme som EP635? EP360 er jo hakket billigere, samt har like lange ledninger. Følger med S/M/L puter på Creativen også. Endret 9. desember 2009 av >Jonas< Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Det er ikke samme som ep630. ep630 har mer og mer buldrete bass. Og er ikke fullt så fin i toppen. Lenke til kommentar
rosteez Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bumper denne tråden, da det er rett opp min gate. Er det flere anbefalinger angående øreplugger i samme prisklasse, med volumkontroll og mikrofon? cx300ii og 400ii har vel ikke mikrofon? Klipsch-pluggene så fine ut, noen tanker om dem? Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.ultimatebuds.com/store/home.php her får du etymotic er-6i med apples ledning (med mic og volumknapp) (review uten appleledningen). dette er et genialt IEM par. de har veldig god lyd, er veldig komfortable og er veldig praktiske med mic og volumkontroll. i tillegg er servicen noe av den beste jeg har vært borti. de koster $150 pluss frakt, og burde dermed komme på rett under tusenlappen. de har også et par andre IEMs som det kan være verdt å ta en titt på. her er en anmeldelse av klisch settet du nevnte. har ingen erfaring med dette settet, men iLounge treffer som regel spikeren på hodet når de anmelder headset. i hvert fall når det kommer til de jeg har prøvd. Endret 25. januar 2010 av dennis.se Lenke til kommentar
rosteez Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Takk for svar, dennis. Jeg har riktignok ikke iphone, men htc hero, blir det da problematisk med kompatibiliteten? Litt stiv pris var det på de også Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 apple bruker ikke proprietær teknologi i headsettene sine, så det er ingen problemer med kompabiliteten. men volumkontrollen, micen, etc vil selvsagt ikke fungere dersom ikke telefonen din har støtte for dette (eller din telefon benytter seg av proprietær teknologi). og med etymotic-drivernes fantastiske lyd, og den uslåelige iphonekabelen (har hatt mange forskjellige headset, og ingen har hatt en bedre kabel enn dem som følger med på en standard iphone/ipod.), synes absolutt disse er verdt pengene. jeg har i hvert fall aldri angret =) hvis du er ute etter flere alternativer, med mic og kanskje volumkontroll, burde du kanskje ta en titt på ilounges tester av headsets til iphone (link), eller liknende sider. de er alle kompitable med andre telefoner =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå