Emomilol Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei. Jeg skal sette opp hjemmetrening i garasjen og skal i all hovedsak utføre `de store' øvelsene: knebøy, markløft, skulderpress, benkpress og frivending pluss dips og pull-ups. Jeg har ikke noe som helst utstyr og trenger hjelp til å skaffe alt. Enten gjennom nettbutikk eller en lokalt i Stavanger. Jeg trenger (hvis jeg ikke har glemt noe) en olympisk stang og bumperplates (gulvet er av `lakkert' betong), et stødig knebøybur med innstillbare sikkerhetspinner, dips-stenger (kan disse inkluderes i buret?) og en pull-ups-stang (denne kan vel snekres selv). Har dere noen erfaringer med dette? Tips? Noe jeg har glemt? Hvor mye vil dette komme på? Hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Anbefaler power-rack om budsjettet tillatar det. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Power rack er ganske anbefalt hvis du trener alene ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kom over dette stedet hvor de selger utstyr, hvis du ikke har sett det allerede da http://mobech.no/ Lenke til kommentar
1949 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er du smart lager du ditt eget power rack. Resultatet blir ganske bra og gir mer cash til å kjøpe masse annet drit du sikkert selger på finn om 5 år. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eneste han egentlig trenger er jo stang og vektskiver, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Eneste han egentlig trenger er jo stang og vektskiver, ikke noe mer enn det. Lykke til med å kjøre tunge sett med knebøy. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lykke til med å kjøre tunge sett med knebøy. Går fint å kjøre knebøy uten power rack. 1: Du kan få 2 personer til å løfte den opp for deg. 2: Du kan sitte deg ned på en benkpress benken og få stangen på ryggen og bare løfte opp. 3: Lær deg steinborn lift. http://stronglifts.com/squat-no-power-rack-steinborn-lift/ (Blir litt vanskelig å ta steinbron lift på tunge bøy) Endret 12. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mykje av poenget er at du skal ha sikring, det får du ikkje uatan stativ. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Lykke til med å kjøre tunge sett med knebøy. Går fint å kjøre knebøy uten power rack. 1: Du kan få 2 personer til å løfte den opp for deg. 2: Du kan sitte deg ned på en benkpress benken og få stangen på ryggen og bare løfte opp. 3: Lær deg steinborn lift. http://stronglifts.com/squat-no-power-rack-steinborn-lift/ (Blir litt vanskelig å ta steinbron lift på tunge bøy) Jaja, du får ha lykke til da. edit: skal du trene seriøst, noe jeg regner med at Emomilol ønsker, iom. at han kjøper seg masse dyr drit, må du ha ett knebøystativ. Du kommer ikke utenom det. Endret 12. desember 2009 av 1949 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 1949: Problemet i den videoen var vel ikkje akkurat stativet da . Lenke til kommentar
1949 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 1949: Problemet i den videoen var vel ikkje akkurat stativet da . Nei, men det sier noe om behovet for ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå