Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen var bra gjennomført, og me var iallfall tidvis effektive i andre omgong. Forsvaret me har på slutten av kampen er jo latterleg, og det må då vera umogleg å ha så mange forsvararar ute på ein gong som me har no...

Hehe ja. Fy faen så sterkt å vinne 0-4 med forsvaret vi spilte med i dag. Stolt. Nå er det bare å håpe på masse ekkelt spill av City og Chelsea med flere gule, gjerne røde kort som slutter 0-0 eller i favør av City. Who's with me?! :D

Tja, det må rettas litt ;)

Eg vonar sjeldan at skader skjer, men det hadde vore greit dersom andre lag og fekk sin del av kaka. Solid City seier (grøss og gru at eg seier noko sånt, men Chelsea må snart gå på ein smell), masse Chelsea skader og eit par raude kort hadde vore mildt sagt ok ;)

T

Lenke til kommentar

I favør av City? Hva har du fått i deg? Uansett, nydelig kamp av oss.

Kort ubegrunnet børs:

Kuz 8 - Fletcher 6, Gaz 6, Brown 7, Evra 8 - Valencia 8, Anderson 7, Gibson 7, Scholes 8(MOTM), Giggs 8 - Rooney 7. (Carrick 7)

PSV OUT! (literally! :D )

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Eg vonar sjeldan at skader skjer, men det hadde vore greit dersom andre lag og fekk sin del av kaka. Solid City seier (grøss og gru at eg seier noko sånt, men Chelsea må snart gå på ein smell), masse Chelsea skader og eit par raude kort hadde vore mildt sagt ok ;)

Skjerp deg. Skal dere vinne ligaen fordi dere er best, eller skal dere vinne fordi Chelsea har spillere som er skadet. Flåsete utsagn.

Chel$ki skal igjennom afrika-mesterskapet seinare, so vi har god tid ;)

Langt mer aktuelt å nevne det, som kan bli en viktig faktor i forhold til hvem som hever trofeet i mai. Det blir tøft for Chelsea, selv om jeg tror Chelsea vil svi av noen rubler på overgangsmarkedet jfr. at Chelsea ikke får kjøpe spillere i to transfervinduer.

Håper riktignok at Ancelotti lar ungguttene få prøve seg, for Chelsea har en del spennende unggutter på lur som skal klare det enkle kampprogrammet i januar. Tror derfor januar går greit - er mer bekymret over ringvirkningene til Afrika-mesterskapet, siden spillerne er i feriemodus (slappe treninger med bongo-trommer og daft kampnivå) når de kommer tilbake.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Forståelig at Gary går av med en gang når han er skadet. Det er greit at Scholes og Gibson skyter så mye for til slutt sitter ballen i kassa.

Dette liker jeg ekstremt godt. Takk for det.

I Gibson har vi funnet en midtbanespiller alà Scholes i sine yngre dager/Gerrard/Lampard. Vi har funnet en midtbanemann som kan score mål og som har et langskudd andre lag frykter. Hva kan man si? Dette er hvorfor man elsker Manchester United, ønsket om å alltid spille god fotball, angrepsfotball, og i dag lykkes vi godt. Kuszczak er herlig, morsomt å se han holde nullen i andre kamp på rad, som sagt tidligere så har jeg større tro på at han kan lykkes i United enn Foster.

Jeg likte forresten spesielt godt Anderson i dag, det oste brasilianer av han når han løp med ballen i beina og slo pasninger. Fortsetter vi med spill som i dag kommer stemmene som skriker "kjøp, kjøp!" til å forsvinne ganske snart. Herlig å gjøre dette en dag Fletcher og Carrick spiller i forsvaret!

Elsker dere alle :love:

He scores goals galore, he scores goals,

Paul Scholes, he scores goals,

He scores goals my lord, he scores goals,

Paul Scholes, he scores goals.

Lenke til kommentar

PSV: No må me vera så realistiske å seia at Chelsea er ein vesentleg større trussel enn City. Sjølvsagt gjer det vondt å seia at eg vonar på City seier, men eg ville heller heia på City å vinne PL, enn ikkje å gjera det å ende på andre plass... Sett at me vinn alle våre resterande kampar så må faktisk Chelsea gå på ein smell i tillegg til å tape for oss dersom me skal vinne gullet. Derfor syns eg det er greit at dei startar å tape poeng så snart som råd er.

HeHauken: Sjølvsagt skal me vinna fordi me er best, og måten me gjennomfører i dag omtrent utan forsvararsspelarar er bra. Diverre syns me har vore litt for hardt råka i talet på spelarar ute i forhold til andre topplag. Som United-supporter syns eg det hadde vore greit dersom skadane hadde vore jamnare fordelt over topplaga. Ingen likar å ha mange spelarar ute, og som United-supporter må eg seia me er for hardt råka i forsvaret...Eg aksepterer skader, men no har me jo omtrent alle dei faste spelararane våre ute :(

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Å håpe på at City vinner over Chelsea er jo ikke det samme som å heie på de. Vi er avhengige av at Chelsea går på smeller for at vi skal kunne ta igjen ledelsen, og hvem det i så fall skjer mot spiller vel ingen rolle, bare det skjer :p

Edit: Ja, tosha, du har rett i at det begynner å bli litt mange skader nå. Men skadene skal ikke ha hele skylda heller, for laget vårt blir hele tiden rullert. Faste spillere er jo en ting, og det er flott at vi har en så stor bredde i stallen som vi har, men jeg føler at det blir litt for få "spesialiserte" som faktisk kan spille helt fast. Midtbanen er jo veldig ofte forandret på, og noen av spillerne får kanskje ikke like mye tid med hverandre som det de burde ha fått. Hvilken 11'er er Uniteds beste per dags dato? Det er faktisk ikke godt å si.

Med det sagt, så er det allikevel bra at vi har mange spillere å ta av i slike stunder som dette, men noen flere skader nå er det siste vi trenger.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar
Skjerp deg. Skal dere vinne ligaen fordi dere er best, eller skal dere vinne fordi Chelsea har spillere som er skadet. Flåsete utsagn.

Moralpolice, hold deg i CFC tråden om du skal sutre.

Med så mye skader vi har, hadde det var "fair" med litt på Chelsea rentboys også.

Lenke til kommentar
HeHauken: Sjølvsagt skal me vinna fordi me er best, og måten me gjennomfører i dag omtrent utan forsvararsspelarar er bra. Diverre syns me har vore litt for hardt råka i talet på spelarar ute i forhold til andre topplag. Som United-supporter syns eg det hadde vore greit dersom skadane hadde vore jamnare fordelt over topplaga. Ingen likar å ha mange spelarar ute, og som United-supporter må eg seia me er for hardt råka i forsvaret...Eg aksepterer skader, men no har me jo omtrent alle dei faste spelararane våre ute :(

Sånn er fotball. I fjor slet Chelsea helt til Essien (som på børs var PLs nest beste spiller, kun slått av C. Ronaldo) kom tilbake - og J. Cole var skadet helt til nylig. Jeg satt heller med et håp om at han/de kom tilbake fortere enn ventet enn at United skulle få skader. Å sitte å håpe på at et motstanderlag får skader synes jeg er direkte smakløst.

Lenke til kommentar

Sjølvsagt vil eg helst vinne når motstandaren stiller med det beste laget dei har, men innlegget over er skrive i sterk frustrasjon over talet på forsvararar me har ute no. Dersom me i tillegg mister Brown og Neville i ein kortare/lengre periode må eg no få lov å seia at me har maks uflaks.

Eg ynskjer absolutt ingen noko vondt, og eg veit me har ein stor fordel når Afrika-meisterskapen byrjar i januar, men akkurat no kjennes det litt urettferdig. Og ja; eg veit det vil ha jamna seg ut ved sesongslutt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...