Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Scholes og Rooney to score.

Er jeg god eller er jeg god? :love:

Mangler fortsatt 2x Rooney og 1x Scholes.

"To score" som i "å score". Engelsk altså. :p

Fy faen, dritredd med to sentrale midtbanespillere i forsvar. Faktisk, så spiller vi med hele SEKS sentrale midtbanespillere akkurat nå. Neste kamp kan vi hente inn Eikrem og Hazza, og begynne å nærme oss et helt lag av sentrale midtbanespillere. :p

Haha, akkurat. Da mangler du 1x Rooney da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forståelig at Gary går av med en gang når han er skadet. Det er greit at Scholes og Gibson skyter så mye for til slutt sitter ballen i kassa. Herlig å se Paul Scholes sette sitt 99. mål i Premier League. Paul Scholes he scores goals, legend, get in!

Anderson er brasilianer gjennom hele kroppen, herlig å se han utpå gressmatta. Giggs er frisk og kvikk i beina i dag. Valencia har vært ok, men jeg begynner seriøst å lure på om han har en alvorlig skade i venstrefoten for når han ser livredd ut for å røre ballen med venstrefoten. Overraskende bra spill av oss så langt med en forsvarslinje som er langt fra den mest imponerende vi har stilt noen gang.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Scholes, he scores goals! Sannelig, så sannelig! Et veldig viktig og deilig mål som ikke kom et sekund for tidlig! Vi klarer oss imponerende bra bakover med tanke på forsvarsrekka som spiller, og at de heller ikke har tryggheten i Van der Sar. Andersson er god, og jeg syns han har spilt meget bra hittil.

Med tanke på laget, så spiller vi veldig bra, og vi hadde veldig god kontroll i det meste av 1. omgang. Blir spennende å se om dette holder ut, for nå kommer sansynligvis West Ham til å bli enda mer aggressive framover, noe som kan åpne for flere kontringer for oss. Vi burde skape flere sjanser, men Scholes og Gibson som tør å skyte kan også føre til mål, og det gjorde det jo også! :D

Lenke til kommentar

Fy faen som jeg elsker Manchester United. At Gibson får starte denne kampen er bare sykt. Se hva som skjer.

Dette startet fra carling cup policy til Fergie. Spill med disse spillerne blant de gode sånn at de får erfaring og selvtillitt.

Bare se på Gibson. Dette kom fra tilliten han har fått i carling cup, også her hvor han starter en vanskelig bortekamp i PL.

I LOVE THIS CLUB. I LOVE FERGIE. PIG gjør det så bra også, dette er bare elsk.

Scholes har vært konge så langt i andre omgangen også. THIS IS A DREEAAAAAAAAM!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...