Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Som United-gutta sier holder jeg med Chelsea. Er dog meget glad i manageren deres - som gjør en utmerket jobb med å føre West Ham ned en divisjon.

Zola har gjort en kjempejobb. Vi har måttet selge mange spillere grunnet dårlig økonomi og har vært utrolig uheldig med skader. West Ham har vært mye bedre enn hva tabellen sier hittil, og som sagt bare tapt 1 gang med mer enn 1 mål.

Vær heller glad for Joe Cole og Fat Frank og hat Tottenham og Arsenal istedenfor ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holy SHIIIIIT! Fergie, you risktaker! :D

Er glad at Scholes spiller ihvertfall. Og jeg visste at Berba kom til å starte på benken. Eneste synd er Fletcher på høyreback.

Men det er derfor jeg elsker MANCHESTER UNITED. Vi har gode midtbannespillere i reserve, men når en ung spiller imponerer så får han starte, uansett hvor vanskelig kampen kan bli.

COME ON GIBBO!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Oh shit, jeg leste Fletcher - Brown - Vida - Evra.

Fuck, ingen Vida. Ok, nå ble jeg litt stresset. Vil gjerne se benken ja, Vida bør ikke være der. Da er det tabbe av Fergie, men Vida er nok skadet. Resten er funky da, jeg er ihvertfall spent. Berba på benken er ikke noe sjokk da, spilte en del mot Spurs og var sliten osv. Tilbake i PL på en vanskelig bortebane er nok ikke praktisk; blir vel innhopp på han hvis vi trenger han.

Lenke til kommentar

Greit lag med unntak av høyredelen av forsvaret. Neville har aldri imponert i midten. Fletcher har gjort det greit på backen før, men det er jo ikke hans posisjon.

Forventer å vinne, men det kommer til å bli veldig vanskelig. Ser for meg en lignende kamp på midtbanen som sist helg. Får bare håpe vi vinner den denne gangen.

Lenke til kommentar
Som United-gutta sier holder jeg med Chelsea. Er dog meget glad i manageren deres - som gjør en utmerket jobb med å føre West Ham ned en divisjon.

Zola har gjort en kjempejobb. Vi har måttet selge mange spillere grunnet dårlig økonomi og har vært utrolig uheldig med skader. West Ham har vært mye bedre enn hva tabellen sier hittil, og som sagt bare tapt 1 gang med mer enn 1 mål.

Vær heller glad for Joe Cole og Fat Frank og hat Tottenham og Arsenal istedenfor ;)

West Ham produserer gode spillere, og jeg er veldig glad for J. Cole og Lamps. Grunnen til at jeg nevnte West Hams dårlige tabellsituasjon er at det går konspirasjonsteorier (humoristiske sådan) i Chelsealeiren. Zola-sangen fra gode gamle dager er endret fra "lalalalalala" til "taking West Ham down".

Ellers har jo fansen en historie også - men tro meg, jeg liker ikke Arsenal eller Tottenham heller.

Uansett er dette veldig OT, så om du vil diskutere videre kan vi ta det i Chelseatråden.

On topic: Merkelig forsvarsrekke United stiller med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...