Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Må passe på Scott Parker i dag. Han kan både takle eit par av spelarane våre inn på sjukestova, og i tillegg gjere ganske mykje farleg inn mot mål om han får sjansen. Grueleg irriterande at eg ikkje får sett denne kampen. Alle United-fans får iallefall ha lykke til, og så får eg berre håpe at VgLive kjem med gode nyhender etterkvart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Dead leg" er for øvrig når et hardt slag/spark på quadriceps forårsaker at musklen blir knust mot beinet. Det fører til at musklen revner. Det behandles vanligvis med hvile og is og kan ta alt fra dager til uker å bli kvitt. Man har smerter der man ble sparket og beinet kan hovne opp, få blåmerker og begrense bevegelsen.

Lenke til kommentar
"Dead leg" er for øvrig når et hardt slag/spark på quadriceps forårsaker at musklen blir knust mot beinet. Det fører til at musklen revner. Det behandles vanligvis med hvile og is og kan ta alt fra dager til uker å bli kvitt. Man har smerter der man ble sparket og beinet kan hovne opp, få blåmerker og begrense bevegelsen.

Ei lårhøne med andre ord.

Uansett, dette er faen et ekkelt oppgjør. Jeg får dårlige vibber av Cole&co.

Lenke til kommentar
Hater West Ham? Hva er det vi har gjort galt da? Vi har hvertfall tidenes mest sympatiske manager og står for en stor del av dagens beste engelske spillere. Ikke lenge igjen til kamp nå, dette blir spennende.

Fyren er Chelsea-supporter, og Chelsea og West Ham er byrivaler. :)

Lenke til kommentar
Hater West Ham? Hva er det vi har gjort galt da? Vi har hvertfall tidenes mest sympatiske manager og står for en stor del av dagens beste engelske spillere. Ikke lenge igjen til kamp nå, dette blir spennende.

Som United-gutta sier holder jeg med Chelsea. Er dog meget glad i manageren deres - som gjør en utmerket jobb med å føre West Ham ned en divisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...