Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil nesten si at Carrick er et bedre valg som stopper enn Neville. Taktisk mye bedre.

Uansett det blir bingo mot Wolfs.

United er inne i en god stim for tiden, så tror at selv et reservepreget lag kan bite fra seg. Uansett spiller det liten rolle om de får første eller andre plass i gruppen - skal de vinne/komme langt, må en også slå de beste.

Ellers enig med at Carrick langt bedre i midten enn Neville.

Lenke til kommentar
Jeg vil nesten si at Carrick er et bedre valg som stopper enn Neville. Taktisk mye bedre.

Carrick spiller noen minutter mot usedvanlig svak motstand, og han er plutselig bedre enn Neville som midtstopper?

Med tanke på Carrick sine taktiske evner, og Neville sine manglende så ja. Neville har aldri vært en god stopper. Carrick har hvertfall plasseringsdyktighet, å jeg har aldri sett han miste en markering. Selv om duellstyrken hans er høyst diskutabel så er bevegelsene hans kanskje nok til at vi klarer å holde unna. Se på Rio, takler ikke allverden. Men gud så mye han betyr.

Lenke til kommentar
Selv om duellstyrken hans er høyst diskutabel så er bevegelsene hans kanskje nok til at vi klarer å holde unna. Se på Rio, takler ikke allverden. Men gud så mye han betyr.

Men så er (var?) Rio i verdensklasse. Carrick har kun spilt noen få minutter mot veldig svak motstand. Jeg er enig i at Neville ikke er noen god midtstopper, men du må huske på at de gangene han har spilt der de siste gangene har han også slitt med skade. Jeg bare mener at det er en litt forhastet å nærmest konkludere med at Carrick "selvsagt" er bedre enn Neville i den posisjonen.

Nå skal jo Carrick sannsynligvis spille midtstopper fra start i dag, mot god motstand, så dette blir spennende.

Lenke til kommentar
Ellers enig med at Carrick langt bedre i midten enn Neville.

Haha. Wtf? Hvordan kan du si dette? Carrick har aldri spilt midtstopper før, og nei, noen min mot West Ham er ikke nok. Neville har derimot spilt mange mange mange kamper der, og har gjort det bra tidligere f.eks i ligacupen i fjor osv. Greit at han ikke er den beste nå der pdd. pga alderen og skader osv, men den påstanden (og spesielt "langt bedre i midten enn Neville") blir bare dumt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Selv om duellstyrken hans er høyst diskutabel så er bevegelsene hans kanskje nok til at vi klarer å holde unna. Se på Rio, takler ikke allverden. Men gud så mye han betyr.

Men så er (var?) Rio i verdensklasse. Carrick har kun spilt noen få minutter mot veldig svak motstand. Jeg er enig i at Neville ikke er noen god midtstopper, men du må huske på at de gangene han har spilt der de siste gangene har han også slitt med skade. Jeg bare mener at det er en litt forhastet å nærmest konkludere med at Carrick "selvsagt" er bedre enn Neville i den posisjonen.

Nå skal jo Carrick sannsynligvis spille midtstopper fra start i dag, mot god motstand, så dette blir spennende.

Jeg mener at det er pest og kolera. Å jeg sammenligner han ikke med Rio, jeg mener kun at Carricks taktiske evner er bedre enn Neville sine. Nei Neville var ikke skadeplaget sist han spilte midtstopper i en kamp mot motstand, det er forøvrig veldig lenge siden. Carrick vil selvfølgelig slite idag.

@Tc47

Carrick har spilt midtstopper, men aldri på dette nivået. Nå bruker jeg ikke Westham kampen på noe måte, men vi fikk bedre kontroll bak etter Neville gikk ut. Neville hadde flere rare dueller der han presset helt opp i mann, der en spiss av større kaliber ville lurt han på ræva.

Dette var jo selvfølgelig en kombinasjon med målene, men still. Plasseringsevnen til Carrick alene hjelper oss mye i denne kampen. Selv om jeg tror nok både Scholes og Anderson vil spille ekstremt defensivt.

Men om vi unngår baklengs idag er det jo intet annet enn et under.

Lenke til kommentar
Nei Neville var ikke skadeplaget sist han spilte midtstopper i en kamp mot motstand, det er forøvrig veldig lenge siden.

Javel? Neville spilte midtstopper mot Derby og Tottenham sist sesong, muligens flere. Neville var så vidt jeg husker plaget med skader stort sett gjennom hele sesongen, var han tilbake fra skade tok det ikke lange tiden før han var skadet igjen.

Lenke til kommentar
Haha. Wtf? Hvordan kan du si dette? Carrick har aldri spilt midtstopper før, og nei, noen min mot West Ham er ikke nok. Neville har derimot spilt mange mange mange kamper der, og har gjort det bra tidligere f.eks i ligacupen i fjor osv. Greit at han ikke er den beste nå der pdd. pga alderen og skader osv, men den påstanden (og spesielt "langt bedre i midten enn Neville") blir bare dumt i mine øyne.

Neville har spilt kamper der, men har han imponert i de kampene - nei. Carrick har større potensial enn Neville i midten (som Hyrlen sier er Carrick bedre taktisk, og det ble tross alt bedre etter Neville gikk ut mot West Ham).

Motstand og ligacup er to ord som sjeldent passer i samme setning. Så at Neville gjorde sakene bra der, har ikke så stor betydning.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Men du snakket ikke om potensiale der i forrige innlegget ditt. Du sier at Carrick ER langt bedre enn Neville i midten. Det er ganske latterlig sagt med mindre du ikke mente det sånn siden Neville har spilt midtstopper lenge har gjort sakene sine bra der i fortiden og helt greit i de siste årene, selvom skader oeg lite fotball har gjort det litt vanskeligere for han.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Nei Neville var ikke skadeplaget sist han spilte midtstopper i en kamp mot motstand, det er forøvrig veldig lenge siden.

Javel? Neville spilte midtstopper mot Derby og Tottenham sist sesong, muligens flere. Neville var så vidt jeg husker plaget med skader stort sett gjennom hele sesongen, var han tilbake fra skade tok det ikke lange tiden før han var skadet igjen.

Jeg skrev da vitterlig motstand, Derby er ikke inne i bildet der :p. Det stemmer at han spilte mot Tottenham, men at han spilte stopper er jeg uenig i. Han byttet vel med O'shea etterhvert når man så at det ikke fungerte. (Eller var det motsatt? lenge siden.). I tillegg var vel Tottenham like skadeplaget da som vi er nå, å jeg mener og huske at laget var ganske B-preget.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Men du snakket ikke om potensiale der i forrige innlegget ditt. Du sier at Carrick ER langt bedre enn Neville i midten. Det er ganske latterlig sagt med mindre du ikke mente det sånn siden Neville har spilt midtstopper lenge har gjort sakene sine bra der i fortiden og helt greit i de siste årene, selvom skader oeg lite fotball har gjort det litt vanskeligere for han.

Jeg mente at han hadde større potensiale ja, beklager det.

Har Neville gjort sakene sine bra som midtstopper? Når da?

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Var vel opptil flere kamper Neville måtte spille som midtstopper i den tiden Ferdinand var ute med ban osv. Jeg mener å ha sett han spille bra i 03-05/06 tiden. Uansett, poenget er at han har spilt midstopper en del gjennom tiden i en storklubb som Manchester United, og om du hadde ment (som jeg ser du ikke gjorde) at Carrick er bedre i midtforsvar enn Neville så hadde det bare vært helt feil måte å si det på. Men kan godt hende Carrick er et bedre alternativ NÅ for tiden ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...