Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Manchester United

Latias

West Ham - Man Utd  

43 stemmer

1. 1. Uniteds beste?

• Kuszczak
      3
    • Fletcher
      0
    • Neville
      0
    • Brown
      0
    • Evra
      0
    • Anderson
      4
    • Scholes
      11
    • Gibson
      4
    • Valencia
      10
    • Rooney
      1
    • Giggs
      8
    • Carrick (innbytter)
      0
    • Berbatov (innbytter)
      0
    • Owen (innbytter)
      2
  2. 2. Hva synes du om kampen?

• Fornøyd.
      32
    • Misfornøyd.
      3
    • Grei gjennomkjøring.
      6
    • Så ikke kampen.
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser eg kunne vore litt mindre frustrert over situasjonen. Eg vonar aldri skadar skjer. Legg meg flat for den... Beklagar :blush:

Men; sett frå Chelsea si side så skulle vell de ha vona at United hadde eit toppa lag. Det vil alltid vera nokon som klagar dersom de vinn, og me er like hardt råka av skader resten av sesongen.

Lenke til kommentar
Skjerp deg. Skal dere vinne ligaen fordi dere er best, eller skal dere vinne fordi Chelsea har spillere som er skadet. Flåsete utsagn.

Herregud, jeg sa ikke skader en gang. Er jo naturlig at jeg vil at Chelsea og City skal få noen røde kort og spille stygt begge lagene? Også som du suer, så sliter Utd veldig mye med skader nå. Da kan jeg ikke bare sitte og si at jeg vil at Chelsea skal spille med toppet lag hver uke heller. Du vet jo hvordan det er, hvis du har gått gjennom flere PL sesonger. Ikke overdriv nå.

EDIT: Ok, jeg ser at du bare svarte Tosha og ikke meg. Men uansett, han snakker jo ikke om selve skadene spillerne får, bare at vi ikke vel se Chelsea spille med toppet lag hver eneste uke når vi sliter så ufattelig mye med skader. Føles ganske urettferdig ut.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Sånn er fotball. I fjor slet Chelsea helt til Essien (som på børs var PLs nest beste spiller, kun slått av C. Ronaldo) kom tilbake

Kommer du til en united tråd og klager over at EN spiller var skadet i Chelsea? :!:

Hvor mange hadde ikke united ute på samme tiden? HELE FORDØMTE førstelaget til tider. Var jo helt sjukt. Hvis alle som gikk av i dag er skada så har United knapt en forsvarer igjen i laget.

Slutt å syt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...