Gå til innhold

Selvbygd pc til gaming


Anbefalte innlegg

Har gått lei den bærbare pc'en og skal nå for første gang sette sammen en stasjonær gaming pc. Så jeg trenger litt hjelp fra dere der ute.

 

Her er de delene jeg har funnet. Jeg har skjerm, mus og tastatur fra før. så det trenger jeg ikke.

post-202875-1259874058_thumb.jpg

Jeg vet at jeg mangler kabinett, men jeg er ikke sikker på hvilket kabinett jeg burde velge siden det skjermkortet jeg har valgt er enormt. Tror dere at jeg kan finne et kabinett til 400 kr?

Siden jeg helst ikke vil gå over 10.000 kr!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antec 900 (nine hundred)? Koster rett under tusenlappen og er et av de mest anbefalte og godt likte kabinettene jeg har sett. Det har et ganske godt rykte på seg, rett og slett.

 

Bra kjøling, pent design, god plass osv osv.

 

Kan eventuelt gå 50% ned i pris og gå for Antec three hundred. Mindre kvalitet, men fortsatt veldig bra kabinett.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Antec 900 (nine hundred)? Koster rett under tusenlappen og er et av de mest anbefalte og godt likte kabinettene jeg har sett. Det har et ganske godt rykte på seg, rett og slett.

 

Bra kjøling, pent design, god plass osv osv.

 

Kan eventuelt gå 50% ned i pris og gå for Antec three hundred. Mindre kvalitet, men fortsatt veldig bra kabinett.

Tror du jeg for plass til skjermkortet i Antec Three hundred?

Lenke til kommentar
i5 ligger hakket under i7, men du får mer ytelse i spill per krone med i5. Kan spare opp til tusenlappen ved å velge i5, men som sagt er i7 bedre hvis vi utelukkende ser på ytelse.

Nå har jeg gjordt noen endringer. Blant annet byttet til i5 prossessor. Haper den er god nok til spilling?

post-202875-1259877820_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...