banansplitt™ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Game, tc47 og Wisbatov på delt første. Ny avstemning da eller? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Får bli det... Steming på dem frem til helga! Da var ny poll oppe og gikk! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vi tre er nok stemt frem av ulike kriterier, så hvorfor ikke uavgjort? Om man absolutt skal ha én seierherre, må det bli Wisbatov av oss tre. Jeg er i fint selskap og uansett hvem som vinner, syntes jeg det er en verdig årsbeste. Om jeg skal være helt ærlig, er det nok jeg den som fortjener denne bemerkelsen minst av oss tre. Syntes det er svært overraskende men dog gledelig at så mange har stemt på meg, ufortjent eller ei. Det jo ikke jeg som har stemt meg selv frem heller, så noe riktig må jeg ha gjort får jeg utifra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg føler ikke jeg har bidratt med så altfor mye, overraskende at archanios ikke fikk flere stemmer med tanke på kvalitetspostene han bidrar med, uavgjort hadde iallefall vært et mer fair resultat. Morsomt å se at jeg blir satt litt pris på iallefall, takk til alle som stemte på meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Da ble vinneren Wisbatov Gratulerer! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Stenges etter ønske fra trådstarter da konkurransen er avsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg