elgitar666 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ? Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ? Har kjøpt fra denne uten problemer.. Stereoboard Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ? Har kjøpt fra denne uten problemer.. Stereoboard Takk for svar! Men det er desverre ingen t skjorter på den siden. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ? Har kjøpt fra denne uten problemer.. Stereoboard Takk for svar! Men det er desverre ingen t skjorter på den siden. Pokker.. Beklager den. Jeg sjekket ikke om de faktisk hadde noe fra Daft Punk.. Jeg kjøpte Maylene & The Sons of Disaster derfra. Har du prøvd ebay da? Daft Punk shirts Lenke til kommentar
elgitar666 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Har googla rundt om kring og finner ingen ''trusted'' side der jeg kan kjøpe Daft Punk t skjorter. Disse sidene ser og virker ikke ekte.. Noen som har en bra side ? Har kjøpt fra denne uten problemer.. Stereoboard Takk for svar! Men det er desverre ingen t skjorter på den siden. Pokker.. Beklager den. Jeg sjekket ikke om de faktisk hadde noe fra Daft Punk.. Jeg kjøpte Maylene & The Sons of Disaster derfra. Har du prøvd ebay da? Daft Punk shirts Njaa.. Liker ikke å handle utenlandsk med andre folk, ble svindla 2 ganger der og det var siste gang jeg besøkte den siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå