Dragonlove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har fått min Htc Hd2 i dag, satte inn batteri og simkort samt lader, starter opp tlf og den kommer ikke forbi der hvor den kontrollerer simstatus, noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
flubby Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skjedde det samme med meg, bare trykket litt frem og tilbake.. så voooops, der kom d opp " tast pinkode", har ikke skjedd igjen etter det. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Skjedde det samme med meg, bare trykket litt frem og tilbake.. så voooops, der kom d opp " tast pinkode", har ikke skjedd igjen etter det. Hehe, ja mulig jeg er dum, men jeg gjorde det samme her, merkelig at det ikke står i instruksjonsboken. Lenke til kommentar
aceex Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Skjedde det samme med meg, bare trykket litt frem og tilbake.. så voooops, der kom d opp " tast pinkode", har ikke skjedd igjen etter det. Hehe, ja mulig jeg er dum, men jeg gjorde det samme her, merkelig at det ikke står i instruksjonsboken. Samme her ... satt og ventet og ventet ... så tok jeg et lite nett søk og fant dere. takker nå virker det fint . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå