Gå til innhold

Forskjellen på de ulike xboxene?

Ayjay

Anbefalte innlegg

Hei,

vurderer å kjøpe meg xbox 360, men ser det er flere forskjellige, til ulike priser..

Så hva er forskjellen på Arcade, Elite og Premium?

Jeg vil kunne spille online, gjerne ha litt hardiskplass.

I tillegg vil jeg kanskje ha mulighet for å "chippe" xboxen, vet ikke om det er begrensede muligheter for dette fra modell til modell.

PS: Hvilken tilkobling bruker en xbox 360? Det vil si, er jeg nødt til å ha en ny tv (altså hvor gammel kan maks tv`en være) ?

Takk,

Mvh. Andreas

Endret av Ayjay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boksene har samme muligheter og ytelse. Forskjellene ligger i hva som følger med av kabler og lagring. Alle DVD-stasjonene kan pr idag "moddes". Man bruker ikke chips lenger. Se ellers linken til Lugmeister for forskjellene.

Følger med akkurat samma kabel, bortsett fra headset !

HDMI kabelen tokk microsoft og fjerna for å klare å sette ned prisen. Siden den kabelen kosta så mye -_- så man får ikke hdmi kabel ved kjøp av elite

Lenke til kommentar
Boksene har samme muligheter og ytelse. Forskjellene ligger i hva som følger med av kabler og lagring. Alle DVD-stasjonene kan pr idag "moddes". Man bruker ikke chips lenger. Se ellers linken til Lugmeister for forskjellene.

Ikke at jeg er en ekspert, men av det jeg har hørt så kan ikke xboxer etter september 2009 moddes. Med andre ord så er holiday bundelen nå 50/50 om den er gammel nok til å moddes. Har en kamerat som modder litt og han er meget sikker på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...