Probe92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 hei. Har en venn jeg kanskje skal kjøpe 1 gig ram ram av det er kingstone men jeg har 2 crosairs på 2 gig til sammen. er det lurt å kjøpe kingstonen ramen da, eller vil det gå til helvete ?? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvordan ulike RAM-brikker arbeider sammen kan vel som oftest oppsummeres i ett ord, dårlig. På en annen side trenger det ikke å ha så mye å si. Poenget er at alle brikkene vil arbeide på samme hastighet som den tregeste, men hvis brikkene er ca like raske vil det fungere nokså fint. Det du må finne ut av for å se om de vil virke at all, er om de er av samme type. DDR, DDR2, DDR3? Endret 3. desember 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Probe92 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ja var det jeg regenet med. Han jeg skulle kjøpe det av tok det med så jeg fikk se på det og fant ut at jeg ikke gadd og kjøpe, det hadde ikke lik hastighet. Takk for svaret da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå