Mr Womack Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hallo Jeg skal kanskje kjøpe meg en skriver.. Har HP Deskjet 5550 nå.. hatt siden 2003 er det vel blitt nå.. Valget står mellom: Oki B430d HP Color Laserjet CP 1515n mitt spørsmål er da, har begge både farge og svart? og hvem burde jeg gå for? Takk for svar Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hallo Jeg skal kanskje kjøpe meg en skriver.. Har HP Deskjet 5550 nå.. hatt siden 2003 er det vel blitt nå.. Valget står mellom: Oki B430d HP Color Laserjet CP 1515n mitt spørsmål er da, har begge både farge og svart? og hvem burde jeg gå for? Takk for svar Jeg hadde nok gått for CP 1515n.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hiver meg på denne tråden. Er også på jakt etter en ny skriver, og har sett på Samsung sin CLX-3175FN. Den er billig og virker til å være et greit alternativ til en foto skriver, eller hva synes folket? Jeg har idag en Canon multifunksjonsskriver, men den har ikke netverk tilkobling, og blir derfor upratisk, da jeg må flytte det jeg vil skrive ut til min stasjonære pc for utskrift. Link til Samsung sin skriver. Samsung CLX-3175FN Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg hiver meg på denne tråden. Er også på jakt etter en ny skriver, og har sett på Samsung sin CLX-3175FN. Den er billig og virker til å være et greit alternativ til en foto skriver, eller hva synes folket? Jeg har idag en Canon multifunksjonsskriver, men den har ikke netverk tilkobling, og blir derfor upratisk, da jeg må flytte det jeg vil skrive ut til min stasjonære pc for utskrift. Link til Samsung sin skriver. Samsung CLX-3175FN Jeg hadde abbsolutt ikke valgt denne samsungen. Hvis du vil han mye bedre skriver til omtrent samme prisklasse ville jeg valgt: EPSON pw710W: http://www.elkjop.no/product/data/print-ko...us-photo-px710w PS: den har blitt kåret til den beste av mange. Bare søk navnet på google, så vil du finne masse nyttig info om den. Lykke til! Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg hiver meg på denne tråden. Er også på jakt etter en ny skriver, og har sett på Samsung sin CLX-3175FN. Den er billig og virker til å være et greit alternativ til en foto skriver, eller hva synes folket? Jeg har idag en Canon multifunksjonsskriver, men den har ikke netverk tilkobling, og blir derfor upratisk, da jeg må flytte det jeg vil skrive ut til min stasjonære pc for utskrift. Link til Samsung sin skriver. Samsung CLX-3175FN Jeg hadde abbsolutt ikke valgt denne samsungen. Hvis du vil han mye bedre skriver til omtrent samme prisklasse ville jeg valgt: EPSON pw710W: http://www.elkjop.no/product/data/print-ko...us-photo-px710w PS: den har blitt kåret til den beste av mange. Bare søk navnet på google, så vil du finne masse nyttig info om den. Lykke til! Den skriveren du nevner er en blekkskriver, noe jeg allerede har hvis du hadde lest det som jeg skrev i tidligere innlegg. Grunnen til at jeg vil ha en laser er at den skal brukes til vanlig utskrift av dokumenter etc, og ikke til bilder, det skal den "gamle" Canon skriveren som jeg har ordne med. Har faktisk kjøpt meg en Samsung CLX-3175FN, og er kjempe fornøyd med den. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har idag en Canon multifunksjonsskriver, men den har ikke netverk tilkobling, og blir derfor upratisk, da jeg må flytte det jeg vil skrive ut til min stasjonære pc for utskrift. Jeg forsøker ikke å ødelegge for deg hvis du har lyst på en ny skriver, men dersom den stasjonære maskinen er på nett så kan du jo bare dele ut skriveren, så har du en nettverksskriver... Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har idag en Canon multifunksjonsskriver, men den har ikke netverk tilkobling, og blir derfor upratisk, da jeg må flytte det jeg vil skrive ut til min stasjonære pc for utskrift. Jeg forsøker ikke å ødelegge for deg hvis du har lyst på en ny skriver, men dersom den stasjonære maskinen er på nett så kan du jo bare dele ut skriveren, så har du en nettverksskriver... Har prøvd å sette Canon skriveren min på serveren som går 24/7, men av en eller annen grunn fungerer det dårlig på 2 stk bærbare pc'er vi bruker her, får aldri til å skrive ut, mulig det er XP som er på serveren som er problemet. Men uansett saken er løst. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 jeg slenger meg med her . håper at det ikke gjør noe. jeg har lyst på ny skriver. og valget står mellom 2 (eller 3) multifunksjonskrivere fra Canon. pixma MP 630 eller pixma mp40. prisforskjell ca 300 kr også har man 620. 640 er den nyeste modellen . eller så virker de ganske like man har fra tid til annen behov for utskrift. noen ganger er det kjekt å kunne kopier ting fra blader det kunne være praktisk å kunne skrive direkte på cd/dvd-der og dupleks funksjonen er praktisk når slektninger er på besøk er det greiet å kunne skrive ut bilder fra digitalkameraer. nå føler jeg ikke noe behov for nettverks-utskrift da jeg bare bruker en pc. behovet for trådløs utskrift er jeg ikke sikker på. hvis ikke noen i familien skaffer seg en bærbar pc da. det er visse rykter om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå