Andzel Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei. Jeg ser etter filmen angående katastrofer, eksempel 2012, The day the earth stood still, independence day Der man kan se menneskeheten dø eller at jorden tar å ødelegger store byer og diverse. Utsikt etter sånne filmer, veit det finnes flere sånne filmer der ute men har vanskelig å finne disse filmene. Håper noen kan legge inn noen filmnavn som de veit er katastrofe filmer og sånt. Kan ha med at det kommer romvesen som ødelegger alt. Akkurat som independence day, Titan A.E Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) War of the Worlds (aliens) The Day After Tomorrow (global oppvarming) Cloverfield (monster/alien av noe slag) Deep Impact (meteor) Armageddon (meteor) Dantes Peak (vulkan) The Core (et eller annet med jordas indre) Knowing (vil ikke spoile) og Volcano! Har ikke sett den siden glansdagene på TV3, men du går aldri feil med Tommy Lee Jones. Endret 3. desember 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Samtlige av DoktorBacons forslag støtter eg. "Gode" og underhaldende filmar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Earthstorm (2006) http://www.imdb.com/title/tt0491764/ A massive asteroid impact on the moon begins causing storms on earth due to the sudden changes in ocean tides. But when further examination is conducted it's discovered that the moon's structure is now entirely unstable -- threatening all life on earth. With time running out, a team of scientists turn to one man, demolitions expert John Redding, in effort to find a solution and secure the moon. :: Dette er en såkalt B film, så ikke forvent mind blowing spesialeffekter. Filmen er dog mye bedre enn hva rankingen på imdb tilsier. Uansett er dette en film verdt å ha i sammlingen, om man har interesse for slike filmer. Andre filmer: http://www.imdb.com/title/tt0298814/ http://www.imdb.com/title/tt0970416/ http://www.imdb.com/title/tt0319262/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Også må man ikke glemme gode gamle Twister da. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 War of the Worlds (aliens)The Day After Tomorrow (global oppvarming) Cloverfield (monster/alien av noe slag) Deep Impact (meteor) Armageddon (meteor) Dantes Peak (vulkan) The Core (et eller annet med jordas indre) Knowing (vil ikke spoile) og Volcano! Har ikke sett den siden glansdagene på TV3, men du går aldri feil med Tommy Lee Jones. The core er en konge film som mange andre. Eneste jeg ikke har sett er Cloverfield. Resten du nevner er bare konge filmer som jeg elsker . Svenni212000: Den filmen skal jeg sjekke litt mer takk for innslag. Twister er en genial film Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Venter på Mecharectuma og Rectuma vs. Mothra. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 -Earthquake -City on Fire -The Towering Inferno -Plan 9 From Outer Space -The Day After -Threads Lenke til kommentar
Brow Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Category 6: Day Of Destruction Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De som er verdt å se er vel de som er mest kjente. Altså de som allerede er nevnt. Katastrofefilmer krever høye budsjetter, så det blir ikke laget for mange slike, og de som finnes blir nokså godt markedsført. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Støtter alle filmene som DoktorBacon skrev Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 The Mist kanskje. Er vel egentlig en skrekkfilm, men siden utrolig mange mennesker dør pga vesener fra en annen planet, som inntar Tellus, så går det vel. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Takk for svar. The mist er bare konge, elsker slutten Endelig en film som gjør noe brutalt . Daylight er bra den også. Men fant ingenting om Category 6: Day Of Destruction , ikke en trailer engang Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kan ha med at det kommer romvesen som ødelegger alt. Akkurat som independence day, Titan A.E Invasion of the Body Snatchers Lenke til kommentar
Skralla1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Takk for svar. The mist er bare konge, elsker slutten Endelig en film som gjør noe brutalt . Daylight er bra den også. Men fant ingenting om Category 6: Day Of Destruction , ikke en trailer engang E9 the mist er bare genial... en av yndlingsfilmene mine, sammen med inside man.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå