Jiberish Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har bredbånd fra Get. Har kabel fra Get-modemet til en Switch. Switch går videre til en Telio telefoni router, et trådløst aksesspunkt og en printer. Problemet er at jeg har to PC'er som jeg kjører trådløst via aksesspunkt, det fungerer fint. Hvis jeg deretter starter opp Telio routeren så fungerer ikke den. Hvis jeg skrur av en PC og starter Get-modem, switch og Telio router på nytt så fungerer både Telio og PC. Hvis jeg deretter kopler til mina andre PC så kommer ikke den på nett. Hvis jeg har alle tre koplet i og starter alt på nytt så er det tilfeldig hvilke to komponenter som fungerer. Det er med andre ord noen form for konflikt. Noen som har tips? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du får ikke tildelt nok IP adresser fra GET. Du må derfor kjøpe deg en router som du kobler alt utstyret bak. Telio boksen kan med fordel stå slik den gjør i dag. Lenke til kommentar
Jiberish Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Regnet med at det var noe sånt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå