prebennilsen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal oppgradere pcn min nå jeg trenger litt tips om hvilke deler jeg skal kjøpe. Tenker å kjøpe: ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3 AMD Phenom II X4 955 Black Edition Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL9 Trenger tips om skjermkort som passer til disse delene. Skal brukes til gaming. Har HPU-3S525 som PSU og ønsker å beholde siden den er relativ ny. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 av den lille infoen jeg finner om din PSU så er det langt ifra noe kvalitetsprodukt... ikke bare viser den lille infoen jeg fant at den ved 70%+ effekt nærmer seg 13V på 12V linjen, men den sliter også stort på 5V linjen.. som i verste fall kan skade komponenter kan heller ikke finne om den faktisk har pcix kontakter heller, og Hiper har den ikke engang på sine hjemmesider... spørs jo også hva du mener med "relativt ny" om det stemmer at den ikke har PCI kopntakter engang så kan du nesten bare glemme den til en gamingmaskin da de fleste gaming grafikkort bruker mer en de 75W en pcix 2.0 port kan levere Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg fikk den av min bror og han sa at den var relativt ny. Tror jeg må slenge med en PSU å jeg. Forslag? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 PSU avhenger litt av skjermkort, men om du finner og budsjettet ikke går til helvete: ati HD5870.. sammen med en en Chieftec Super Series 750W http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=386812 Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Det kortet er ute av min prisklasse. Tenker å bruke ca 1500-2000 på skjermkort. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 HD 5850 eller HD5770 da? Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Trur jeg går for HD5850, var ikke så stiv i prisen og må ha et litt bra skjermkort. Tenker å ha denne pcn en stund. Funker HD5850 bra sammen med Chieftec Super Series 750W og de andre delene? Lenke til kommentar
prebennilsen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå