GasMan Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 http://www.firestorm.ab.ca/ubb/Forum5/HTML/000388.html Bildene sier sitt. Prøv dere på den dere Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 en ting jeg lure på åssen i f får han den til å funka?det er jo et stort hull midt i hk Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 he he.... Dette skal jeg se om jeg får til på min maskin... ELLER?? øhh NEI! Det er som de andre der sier: Fyren har for mye fritid og et dødt hovedkort... Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Han hermet etter meg, fy ****! DET DER ER MIN PATENT!!!!!!! :grin: :grin: Lenke til kommentar
eSik Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Syns det så ganske så manipulert ut jeg men.. Noen som har peil på elektronikk og hovedkort her? Det kan vel neppe være mulig å skjære ut et slik hull uten å omdirigere litt av hvert? Uansett ser jeg ikke vitsen.. Veldig lite effektivt det han har gjort.. Det er no mi meining og det er no den rette Lenke til kommentar
SAA Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg regner med at alle ser at dette bildet er manipulert. Man trenger ikke akkurat Nobelspris i fysikk for å forstå hva som sker om man går løs på et hovedkort på denne måten med ei sag.... :smile: Lenke til kommentar
oleHgodo Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Det bildet er ikke manipulert.. vifta står på kortet den!, men det funker jo selvsagt ikke :razz: [ Denne Melding var redigert av: ^SheRmaN^ på 2002-01-28 08:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå