galaxy13 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, Noen som vet hvor jeg kan få tak i en router som IKKE er trådløs? Eks. D-Link Ethernet Broadband Router (Type DI-604) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 en router som ikke er trådløs, er vel egentlig en switch Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 en router som ikke er trådløs, er vel egentlig en switch Nei det er ikke det samme. En switch har ikke ruterfunksjonalitet, DCHP osv. osv. En switch bare sender trafikken videre blindt uten å behandle den. Mulig det er det OP skal ha uten at han vet navnet på det dog... det vet jeg ikke. Jeg vil gjerne spørre hvorfor OP skal ha ruter spesifikt uten trådløs mulighet. Er det av sikkerhetshennsyn eller hva? Det er jo enkelt å disable trådløs senderen på en trådløs ruter, og rutere uten trådløst er ikke noe billigere i praksis - dessuten selges det nesten ikke lenger. Så hva er grunnen? forklar det til oss så kan vi gi bedre råd. -Stigma Lenke til kommentar
galaxy13 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Så hva er grunnen? forklar det til oss så kan vi gi bedre råd. -Stigma Jo, det er både av sikkerhetshensyn og at man slipper å disable. Trenger bare å koble til ledningene. Er det ingen som har en brukt liggende da? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så hva er grunnen? forklar det til oss så kan vi gi bedre råd. Jo, det er både av sikkerhetshensyn og at man slipper å disable. Trenger bare å koble til ledningene. Er det ingen som har en brukt liggende da? Det må du nesten sjekk bruktmarkedet for ^ Det er sikkert mange brukte rutere der ute. -Stigma Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eller bare bruke prisguiden: http://bit.ly/8ZhqQ8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå