Alkohoel Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle lage denne posten her, så det er bare å flytte den om det er feil del av forumet. Uansett, jeg planlegger å kjøpe en Logitech Chillstream kontroller til PCen, men jeg er usikker på om den støtter Windows 7. Jeg vet at tilnærmet alt som støtter Vista skal støtte Windows 7, og Logitech Chillstream støtter Vista. Men jeg har lest om folk som har problemer med utstyr som er "Vista Compatible" som ikke virker i Windows 7 :S Er det noen som kan bekrefte at den funker med Windows 7? Takk! Lenke til kommentar
Anders1995 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal du ha ps3 chillstream kontrollen eller xbox 360 chillstream kontrollen? Har du 64-bit eller 32-bit?? Endret 10. desember 2009 av Anders1995 Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 om du går på støtte menyen deretter nedlastbare filer. så vil du se at win7 ikke er der. Logitech har lugget på latsida opp mot win7 for en del av driverne sine. Den har vista drivere og det kan hende de er kompatibel Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har den, og den fungerer i Windows 7 (64-bit). Du trenger ikke installére drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå