cjako Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg lurer på hvor jeg skal sette senterhøyttaleren min. Jeg har ikke plass på tv bordet og kan ikke ha den under flatskjermen. Jeg har vindu bak ok kan ikke henge tv'en på veggen heller. Jeg har vurdert en løsning om å sette centerhøyttaleren på en plate som jeg henger ned fra taket. Hvis dette eventuelt blir min løsning, kan jeg ha den helt oppe under taket eller må jeg ha den rett over tv'en da den vil være veldig vinglette. Her er et bilde av tv bordet og alt: http://bildr.no/image/538833.jpeg Kom med løsningsforslag! Og også svar på om jeg kan ha høyttaleren litt høyt oppe eller rett over tv'en På forhånd takk Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ser ikke ut som du har så mye valg. Enten: 1. fest senteren over vinduet på vegg 2. legg senter i vinduskarmen BAK tven 3. kjøp større TVbord og plassér senteren foran tv-foten (og heis eventuelt tven litt opp om det går an). finn.no -> torget -> gis bort er din venn Eventuelt en ommøblering med henging av senterhøyttaler/TV på vegg. Gir flere muligheter pga vinduet tar vekk sjans for veggfesting av høyttaleren. Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke sikkert du trenger å tenke så masse på dette. Høyttalerne på siden har så kort avstand mellom seg at du kan prøve å slå av senterhøyttaleren i oppsettet på forsterkeren (da skal lyden fra sentern fordeles på begge fronthøyttalerne) og heller prøve å vinkle fronthøyttalerne litt mot deg (ikke for mye, da forsvinner stereoperspektivet). Om du har noe auto-oppsett på forsterkeren, så kjør den på nytt etter endringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå