g_knap Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ok Sønnen min (4 år) lurer på følgende: Hvor rask er en mus, en sånn med 4 bein,hale og som sier pip pip? Har googlet og søkt på wiki - ingenting om toppfart. Er det noen der ute som vet? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://wiki.answers.com/Q/How_fast_can_a_mouse_run A mouse can run about 11 feet per second, which is equivalent to approximately 7.5 miles per hour. Dette var første resultat på google... be sønnen din spørre deg dette neste gang "hvor god er pappa til å google?" Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) http://wiki.answers.com/Q/How_fast_can_a_mouse_run A mouse can run about 11 feet per second, which is equivalent to approximately 7.5 miles per hour. Dette var første resultat på google... be sønnen din spørre deg dette neste gang "hvor god er pappa til å google?" Jeg slipper å google for å finne svar på det... Takker for svar Endret 3. desember 2009 av g_knap Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Og om det skulle være interesant så er 11feet per second ca 3.4m/s, eller ca 12.2km/t. Dvs omtrent som i rask jogging eller treig løping. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Og om det skulle være interesant så er 11feet per second ca 3.4m/s, eller ca 12.2km/t. Dvs omtrent som i rask jogging eller treig løping. Jeg ehh... googlet det, og fant det ut selv. Men takk skal du ha! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Og om det skulle være interesant så er 11feet per second ca 3.4m/s, eller ca 12.2km/t. Dvs omtrent som i rask jogging eller treig løping. Jeg ehh... googlet det, og fant det ut selv. Men takk skal du ha! Du lærer, g_knap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå