Howard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ny MP3-spiller fra Jaxx I juni kommer en ny MP3-spiller i butikker i Norge. Jaxx Jukebox HD20 er en harddiskbasert MP3-spiller, med blant annet FM-radio og diktafon-funksjon. Les saken her. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 "The more the merryer" (eller noe slikt). Jo flere som lanserer hardiskbaserte mp3 spillere jo mer faller prisen. Den hadde jo et interesangt utsende da, vet ikke helt om jeg likte det eller hater det. Er jo praktisk med stor skjerm da. Håper den får god navigering, og støtte for flere musikkformat(kunne vært interesangt å prøvd ogg). Men musicmatch jukebox som følger med støtter ikke ogg, så spørs om den vil det. Så håper jeg at encoderen som kan kode til mp3 blir en god en, det bæste hadde vært om de brukte Lame. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva synes dere, virker den som en verdig iPod konkurrent? Lenke til kommentar
qingan Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 tja.. den er jo en god del større og tyngre enn den nye ipoden da.. er vel ca like stor som en creative jukebox zen, litt for stort for min smak.. Den skjermen så ganske digg ut da. Det er en stor fordel å ha såpass stor skjerm når det er snakk om et par tusen musikkfiler.. navigering og batterikapasitet er også ganske viktig for at den skal bli en suksess Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 her nå nettop fått meg en ipod v.2 nå Men hvis denne hadde vert ute når jeg kjøpte ipoden min skulle jeg nok vurdert den Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Vurderer kanskje å kjøpe den etter å ha lest Hardware Norge's test Lenke til kommentar
Killi Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Den har ikke mer enn 16mb ram (buffer) det er bare halvparten av ipoden min. 32mb betyr at jeg bare kan jogge i 20 min før ipoden må hente nye sanger fra hardisk til ram, dette fører somregel til at den låser seg. Er jo enkelt å raskt å resette den men det krever at jeg må stoppe :-? Jeg håper produsentene snart begynner å prioritere mer innebygget minne i spillerene, det er viktig for folk som skal bruke den aktivt.. (og for min del dropp alle record funksjoner de blir aldri brukt uansett) Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kjært barn har mange navn? http://www.100k.as/display.x?cid=1&sid=34&id=324 Vet ikke helt hva jeg synes høres best ut: "GODOT M7170 20GB Jukebox MP3" eller "Jaxx Jukebox HD20". Har ingen erfaring med noen av merkene, men kvalitet er ikke det første som slår meg når jeg hører navnene Det morsomme er jo at "prisgarantien" til 100k.no kan jo fort bli litt meningsløs hvis produktene er like, men har forskjellig navn... :-? (Det er vel sikkert derfor de har den) Btw: Leste ikke spec så nøye, så det er mulig de ikke er 100% like, selv om det ser veldig sånn ut. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ser ut som samme spiller. Men kan vell ha en logisk forklaring som at produsent selger til to forskjellige merker. Den SER ok ut, stort lcd display, så den blir nok med på "vurdere listen" min når jeg skal ha mp3 spiller til sommeren. Går ut i fra at det kommer en test her på hardware.no i god tid for meg. Lenke til kommentar
heleeum77 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hardware.no: "Ny MP3-spiller fra Jaxx" ..... "Les mer om Jaxx Jukebox HD20 på Jaxxtech.com" Jaxxtach.com domain info: ------------------------------- Registrant: zinzere AS (JAXXTECH-COM-DOM) Jorgh V. Bryne Torggata 9 Oslo, 0181 Norway +47 40 84 44 44 [email protected] -------------------------------- :x :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? GODOT M7170 JUKEBOX - Fabrikken: http://www.godot.com.tw http://www.godot.com.tw/products/upcoming/...M7170/M7170.htm Jaxx er fake?????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå