warhammerprobs Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg er en student som går på UIO, og er i den situasjonen at jeg ikke har fått nok poeng på obliggene, så har ikke sjansen til å ta eksamen engang. Så da har eg bare 15 studiepoeng dette semesteret:S Hva må jeg gjøre for å få omgjort lån til stipend igjen? Er det en mulighet for å ta 45 poeng neste semester? Endret 3. desember 2009 av warhammerprobs Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er en student som går på UIO, og er i den situasjonen at jeg ikke har fått nok poeng på obliggene, så har ikke sjansen til å ta eksamen engang.Så da har eg bare 15 studiepoeng dette semesteret:S Hva må jeg gjøre for å få omgjort lån til stipend igjen? Er det en mulighet for å ta 45 poeng neste semester? Sånn jeg har skjønt det, kan du ha en forsinkelse på opptil 60 poengs forsinkelse før du ikke får noe. Men hvordan det er i forhold til stipend, vet jeg ikke. Jeg vil nok anbefale å ta kontakt med Lånekassen, tror de skal være veldig behjelpelige med å svare på sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå