oldboy Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Aye aye captian! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jevlig skummel denne tråden. Sitter på jobb, så ser jeg at den er blitt oppdatert. What to do, what to do!! Masse godsaker her :} 1 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Det er vel bare å ta en titt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Noen pupper har da ingen tatt skade av. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kudos for denne tråden Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Takk, takk. Viste seg jo at det var en annen, gammel tråd også da, men siden den var så død så var det like greit at denne ble laget. Gir nytt blod og nytt liv. Flott at det også kommer pupper i tegneserieformat forresten. Vi kan ikke diskriminere bort de som liker det heller. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kom igjen a, kan vi ha tegneseriebabes i en egen tråd i hvertfall? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Så lenge de ikke overtar helt så synes jeg det er greit å la det være lov med en og annen tegnet pupp. Og siden jeg er trådstarter så er mitt ord lov såfremt ikke moderatorer eller admins påtvinger meg noen regelendringer. Husk: Dette er ikke et forumkrati. Dette er et forumtatur. Endret 7. januar 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Huff, I dag så hadde jeg ei veldig søt Milf på kursene hvor puppen og brystvorta så og si ønsket å hoppe ut av bikinien, ekstremt distraerende når man skal prøve å undervise litt i babysvømming On topic : Endret 7. januar 2010 av Malvado Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Husk: Dette er ikke et forumkrati. Dette er et forumtatur. Huff, I dag så hadde jeg ei veldig søt Milf på kursene hvor puppen og brystvorta så og si ønsket å hoppe ut av bikinien, ekstremt distraerende når man skal prøve å undervise litt i babysvømming Er du babysvømming-instruktør? Det må jo seriøst være verdens beste milf-jobb. Nybakte milfs i badetøy med melk i puppa og så langt øyet kan se... Wow, kjenner et par som hadde vært ganske misunnelig på jobben din Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Apropos forrige innlegg Endret 7. januar 2010 av Vale Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Apropos forrige innlegg Noen lot seg "forstyrre" av dette bildet og rapporterte det. Det er det lov å gjøre. Men i strid med noen regler er bildet ikke. Om det er off topic får trådstarter bestemme. Geir Endret 7. januar 2010 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Vale Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kan intet annet å gjøre enn å poste pupp Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Litt humor.. Bidrar! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg