Zeph Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Men jeg vil fremme et forslag for å putte alle bilder i Spoiler. Blir mindre å laste og mindre scrolling nedover. Kva er hensikten med tråden? Å sjå på bilete. Kva vil det innebære om alle bilete vart putta i spoiler? At du må trykke ørten ganger per side for å sjå alt, samt at du må vente på at bilete blir lasta for kvar gong. Alternativet, som det er i dag, er at alle bilete laster opp samtidig. Når sida er ferdig med å laste kan du scrolle ned og sjå alt. Du må scrolle like mykje med spoiler så lenge du på eit tidspunkt uansett vil åpne spoileren. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du må scrolle like mykje med spoiler så lenge du på eit tidspunkt uansett vil åpne spoileren. Men du slipper å scrolle gjennom hele siden. Slapp av! Noen vil ikke gå glipp av bilder skjønner jeg Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 suverent som det er, men man kan legge bilder man quoter i spoiler, ikke noe vits at de samme bildene vises mange ganger Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Quoting av bilder skal i spoiler, det er regel for hele forumet 5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg ønsker heller ikke noen spoilerplikt på generelt grunnlag, men om man poster veldig mange bilder på en gang så kan det være en fordel å bruke spoiler. Spesielt om det er mange av samme person. Da foreslår jeg at man lar det første bildet stå utenfor spoiler og legger resten av samme person i en spoiler under det. Det er det som er gjort hittil, og den støtter jeg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Alle de kule røyker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg