oldboy Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Titten tei! Endret 5. november 2010 av oldboy 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) . Endret 11. juli 2016 av svelemoe 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hun så ikke gammel ut, svelemoe... https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=401447 Endret 6. november 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Navn? Det vet jeg ikke dessverre, men fant kjapt ut at fotografen heter David LeBeck. Du kan jo sjekke ut hjemmesiden hans, kanskje du finner det ut. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Edit: Ok Freddy, fjerna biletet. Vil helst vere på den trygge sida. Ho er mest sannsynlig over 18, men ein kan vel aldri vere sikker Loven er nokså klar der. Det hjelper ikke om modellen er over 18, så lenge hun "framstår" som under. Det må vi leve med. Geir Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Francine Dee, ikke sant? Men jeg vil fremme et forslag for å putte alle bilder i Spoiler. Blir mindre å laste og mindre scrolling nedover. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Uenig, er ikke interessert i og åpne en haug me spoilere hver gang jeg besøker tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jeg ønsker heller ikke noen spoilerplikt på generelt grunnlag, men om man poster veldig mange bilder på en gang så kan det være en fordel å bruke spoiler. Spesielt om det er mange av samme person. Da foreslår jeg at man lar det første bildet stå utenfor spoiler og legger resten av samme person i en spoiler under det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg