Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe feil med diskusjon-opplastningsgreia I guess.

Om du kopierer bildelinken og går til siden så bildet åpner seg, så oppdaterer denne tråden vil bildet komme opp.

prøvde det, bildet kom opp, men 2 sec etter forsvant det igjen like for som det kom

Lenke til kommentar

Klipper litt fra første posten jeg:

Hentet fra babethreaden:

Vis innleggb-real skrev 23. juli 2006 - 22:25:

Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

* Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

For å slå av i Firefox:

* Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging

* En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den.

(fra o-haavard)

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over ;)

Endret av oldboy
Lenke til kommentar

Klipper litt fra første posten jeg:

Hentet fra babethreaden:

Vis innleggb-real skrev 23. juli 2006 - 22:25:

Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging.

For å slå av i Opera:

* Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging"

For å slå av i Firefox:

* Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging

* En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den.

(fra o-haavard)

Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon.

Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over ;)

jeg kjører firefox på standard windows brannmur i xp(yeyeyeye i know) og prøvde først å laste ned toolbaren, det fungerte ikke, så kjørte jeg about:config fixen det fungerte på mange av bildene men ikke alle. merkelig nok...

og nå er mitt største problem at nettleseren på (HTC) desiren min ikke vil vise slike bilder :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...