Kakeshoma Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noe feil med diskusjon-opplastningsgreia I guess. Om du kopierer bildelinken og går til siden så bildet åpner seg, så oppdaterer denne tråden vil bildet komme opp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noe feil med diskusjon-opplastningsgreia I guess. Om du kopierer bildelinken og går til siden så bildet åpner seg, så oppdaterer denne tråden vil bildet komme opp. prøvde det, bildet kom opp, men 2 sec etter forsvant det igjen like for som det kom Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Klipper litt fra første posten jeg: Hentet fra babethreaden: Vis innleggb-real skrev 23. juli 2006 - 22:25: Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. For å slå av i Opera: * Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: * Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over Endret 27. april 2010 av oldboy Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Klipper litt fra første posten jeg: Hentet fra babethreaden: Vis innleggb-real skrev 23. juli 2006 - 22:25: Siden nettsteder ikke er helt glade i at vi "låner" bildene deres hender det at en får opp noe helt annet enn det som er ment. Dette kan som oftest ordnes ved å slå av referrer logging. For å slå av i Opera: * Tools->Preferences->Privacy fjern haken ved "Enable referrer logging" For å slå av i Firefox: * Last ned web developer toolbar og gå til Disable -> Disable Referrer Logging * En lettere metode for å disable referrer logging i Firefox og Mozilla er å skrive "about:config" i adressefeltet, finne variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sette verdien til null ved å dobbeltklikke på den. (fra o-haavard) Merk dog at noen brannmurer, t.d. Symantec/Norton sperrer for sending av referrer informasjon. Etter hva jeg vet finnes ikke denne muligheten i Internet Explorer uten bruk av tredjeparts programvare. Last heller ned en av alternativene over jeg kjører firefox på standard windows brannmur i xp(yeyeyeye i know) og prøvde først å laste ned toolbaren, det fungerte ikke, så kjørte jeg about:config fixen det fungerte på mange av bildene men ikke alle. merkelig nok... og nå er mitt største problem at nettleseren på (HTC) desiren min ikke vil vise slike bilder Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Roberta Murgo Random chick Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Temadag: Artsyfartsy pupper? Gjerne bilder som er veldig forseggjort, og ikke bare en del av en serie / random snapshot. Setter det opp til neste uke. *Bilde* Moar? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 World Wide Web, heard of it? hehe ;-) Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvilke sider søker du på/hva søker du på? Du er jo virkelig the boss innen dame bilder:P Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Mange bilder: Endret 5. mai 2010 av Gaarulf Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Rimelig nice av Jolie på det siste der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg