Humber Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hmmm...det der minner farlig mye om sånne jenter som tar "fortrodde" bilder til den "betrodde" kjæresten 1 Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Ganske perfekt, hun er heldig. Edit: Fikk ikke helt til, men hun siste på bildene til Karlson Endret 18. desember 2009 av bubble- Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hmmm...det der minner farlig mye om sånne jenter som tar "fortrodde" bilder til den "betrodde" kjæresten Eller bare jenter rimelig desperat på oppmerksomhet, da de ikke har noe annet som trekker det enn kropp. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Eller bare jenter rimelig desperat på oppmerksomhet, da de ikke har noe annet som trekker det enn kropp. Mulig du har noe der Legit. Jeg tenkte bare med en gang på en kjerring som gjorde noe lignende på skolen vår. Hun sendte bilder av både ballongene og spilledåsa (der hun også viste annsiktet) til kjæresten sin på VGS. Denne kjæresten var så trofast og lojal at han sendte bildene til en kompis av seg også som hadde samme lojalitet som kjæresten hennes. Og vips var bildene rundt til alles telefoner. I og med at hun viste annsiktet på alle bildene så hadde hun lite å nekte for om folk skulle spørre. Hun var knust stakkars jente MEN FOR FAEN! Hun burde da ha tenkt seg to ganger og skjønt at dette kunne skje? Ctrl + A Endret 18. desember 2009 av Humber Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 In before for store eller fake. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Så store pupper heter photoshop for oss vanlige dødelige, tipper jeg.. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ganske sikker på at de er ekte. Mer bra: Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det så dumt ut det ja... 1 Lenke til kommentar
Humber Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ahhh Me love big boobs! <3 Og de kan aldri bli for store Det er bare når de begynner å henge at problemene oppstår Mad Esc: Nydelige bryster, de fortjener en motorbåt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Til ære for deg: STOOOR pupp! 1 Lenke til kommentar
Vale Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Småe pupper er også greit 6 Lenke til kommentar
Humber Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Til ære for deg:STOOOR pupp! WOHOHO Holy shit Hvor fant du det bildet? Og vet du hva hun heter? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Fikk det på Stumbleupon så kilden aner jeg ikke. Heller ikke navnet henens. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Småe pupper er også greit Nei små pupper er ikke greit. Ser du på Discovery-channel? Da har du kanskje hørt utrykket "jo større jo bedre" Syns det passer inn her :!: Bags of joy, om du skjønner hva jeg mener? Har du sett dama som står som modell for Cubus reklamen? Herregud Hun bruker liksom en A-cup og klarer ikke fylle den engang Ikke bra Lenke til kommentar
Vale Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Småe er så fint atte... Og jeg har ikke fått med meg Cubus-dama, nei Endret 20. desember 2009 av Vale 1 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Småe pupper er også greit Nei små pupper er ikke greit. Ser du på Discovery-channel? Da har du kanskje hørt utrykket "jo større jo bedre" Syns det passer inn her :!: Bags of joy, om du skjønner hva jeg mener? Har du sett dama som står som modell for Cubus reklamen? Herregud Hun bruker liksom en A-cup og klarer ikke fylle den engang Ikke bra Takk for at du forteller oss hva som er riktig og galt! JA til pupper som er for store til at bæreren kan bruke klær og NEI til pupper som får plass i en t-skjorte!!!!!!1!one! 1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Merkelig at ingen har nevnt Scarlett ennå! 2 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Scarlett Johansson er jævlig digg, fy faen å jeg digger hu. 1 Lenke til kommentar
bubble- Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Små pupper er fine de også ja! Damen i Cubus-reklamen, Mini Anden er jo kjempeheit! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg