Populært innlegg Slimda Skrevet 18. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Puppene du har postet ser ut som silikon-ballonger. Bildene som Frost posta, ser betydelig mer ekte ut. Fant forresten noe relevant: Har flere på lager, men tar det etterhvert... Endret 18. juni 2013 av Slimda 13 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Høres ut som du har vanskeligheter med å forstå at du ikke sitter med fasiten på hva som er pent. Vi driver ikke å gir plusser til "feite" damer for å irritere deg. 9 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Denne skjønnheten, eller en som ligner, har et bilde der hun står med et håndkle rundt hoftene og luftet puppene, mens hun ser til venstre. Finner ikke igjen bilde. Mener å huske at håndkle var fargesprakende med striper. 8 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fornøyde nå? Er det sånn dere vil ha.. all natural? (ELLER MÅ DET VÆRE AV MED BIKINI?) Det morsomme var vel at jeg fant dette bilde ved å snoke rundt fra den enes til den andre facebook hahaa 6 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jammen serr hater folk her meg eller hva skjer når han drar nesten 10 likes på ett bilde av ei feit ei mens jeg får bare 2 på bryster som man skulle da tro er mye finere.. (Er det fordi de ikke er nakne eller wtf) Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted detta virker noe rart. Og selv når man poster førsteklasses pupp så er det ikke bra nok? Jaja what the hell ever Poster du her og andre lignende tråder kun for å samle "plusser"? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 19. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2013 14 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Puppene du har postet ser ut som silikon-ballonger. Bildene som Frost posta, ser betydelig mer ekte ut. Fant forresten noe relevant: Har flere på lager, men tar det etterhvert... Hadde ikke hatt noe imot å bli kjent med de der, spesiellt redheaden. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Poster du her og andre lignende tråder kun for å samle "plusser"? Når i helvete har jeg sagt det? Jeg sa bare det virka noe rart at ei som var feit fikk mer likes enn de jeg posta men det var visst fordi hun hadde ekte/mer naturelle pupper, Så da fikk jeg hvertfall tilbakemelding på hvorfor. Så den der -> kan du kose deg selv med...... edit: Forresten Rudde93 det var utrolig fine de du posta der så nå vet jeg litt mer hva det sees etter Endret 19. juni 2013 av Plizket Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted Mange vil vel påstå at dette er en trussel om å slutte å poste hvis ikke plussene kommer din vei. Ergo kan det virke som at du poster for å få plusser. At du ikke har sagt det eksplisitt er derimot "inn i helvete forbanna" riktig. Endret 19. juni 2013 av H. Specter 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du ser ikke helheten, Jeg fikk vite hvorfor etterpå og da skjønte jeg hva som var "feil", Og da var det greit. "Puppene du har postet ser ut som silikon-ballonger. Bildene som Frost posta, ser betydelig mer ekte ut." Du/dere skal selvsagt få lov å tro hva dere vil Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Man Skrevet 20. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Denne skjønnheten, eller en som ligner, har et bilde der hun står med et håndkle rundt hoftene og luftet puppene, mens hun ser til venstre. Finner ikke igjen bilde. Mener å huske at håndkle var fargesprakende med striper. ? ufikset Tror ikke hu er duck face girl. Endret 20. juni 2013 av Laughing Man 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Man Skrevet 21. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2013 11 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) ? ufikset Tror ikke hu er duck face girl. Var det jeg var ute etter ja! Duck-facegirl hadde et bilde det er verdt å se på, det siste. Resten.... Endret 22. juni 2013 av Camorack Lenke til kommentar
Populært innlegg DuckDuckGoose Skrevet 23. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 23. juni 2013 15 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Bildet i midten der.. Din lille tyv. Endret 24. juni 2013 av Plizket Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Det har sikkert vært postet 10 ganger før. Skjønner ikke helt greia, egentlig. Kroppen er veldig fin, men brystene ser alt for harde ut. De henger ikke på en naturlig måte, liksom. Edit til posten under: det var mer enn kommentar til Plizket. Det er selvsagt umulig å holde orden på 242 sider med bryster. Endret 24. juni 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Beklager på det groveste at jeg ikke har oppfattet at et bilde har vært postet flere ganger! 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Vet ikke om denne er postet tidligere, men fant denne meget hypnotiserende 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg