Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jammen serr hater folk her meg eller hva skjer når han drar nesten 10 likes på ett bilde av ei feit ei mens jeg får bare 2 på bryster som man skulle da tro er mye finere.. (Er det fordi de ikke er nakne eller wtf)

Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted :)

detta virker noe rart. Og selv når man poster førsteklasses pupp så er det ikke bra nok? Jaja what the hell ever

Poster du her og andre lignende tråder kun for å samle "plusser"? :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Puppene du har postet ser ut som silikon-ballonger. Bildene som Frost posta, ser betydelig mer ekte ut.

Fant forresten noe relevant:

6BOGLh.jpg

Har flere på lager, men tar det etterhvert... :p

Hadde ikke hatt noe imot å bli kjent med de der,

spesiellt redheaden. :dribble:

Lenke til kommentar

Poster du her og andre lignende tråder kun for å samle "plusser"? :tease:

Når i helvete har jeg sagt det?

Jeg sa bare det virka noe rart at ei som var feit fikk mer likes enn de jeg posta men det var visst fordi hun hadde ekte/mer naturelle pupper, Så da fikk jeg hvertfall tilbakemelding på hvorfor.

Så den der -> :tease: kan du kose deg selv med...... :green:

edit: Forresten Rudde93 det var utrolig fine de du posta der så nå vet jeg litt mer hva det sees etter :)

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted :)

Mange vil vel påstå at dette er en trussel om å slutte å poste hvis ikke plussene kommer din vei. Ergo kan det virke som at du poster for å få plusser. At du ikke har sagt det eksplisitt er derimot "inn i helvete forbanna" riktig.

2mwy87.jpg

Endret av H. Specter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du ser ikke helheten, Jeg fikk vite hvorfor etterpå og da skjønte jeg hva som var "feil", Og da var det greit.

"Puppene du har postet ser ut som silikon-ballonger. Bildene som Frost posta, ser betydelig mer ekte ut."

Du/dere skal selvsagt få lov å tro hva dere vil

Lenke til kommentar

Det har sikkert vært postet 10 ganger før.

Skjønner ikke helt greia, egentlig. Kroppen er veldig fin, men brystene ser alt for harde ut. De henger ikke på en naturlig måte, liksom.

Edit til posten under: det var mer enn kommentar til Plizket. Det er selvsagt umulig å holde orden på 242 sider med bryster.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...