Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det ikke en storm av kåte fjortenåringer som liker bildet til Heidi Berland? Jeg kan skjønne at de fleste kanskje ble litt opptatt noen minutter etter de entret denne tråden, men nå har det gått timer, og det er jo begrenset hvor lenge en kan holde på uten å bli sår.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nei fy faen.. Sånne feite hvalrosser.. Hvor lavt går det ann for dere å synke :)

Det er vel ikke politisk korrekt å si feite hvalrosser til kvinner med stor kropp. Nesten alle kvinner er vakre på sin måte, og så har vi menn litt forskjellige preferanser for hva vi blir tent av og synes er fint. Jeg f.eks. blir tent av slike damer:

jenni_lynn14.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ikke politisk korrekt å si feite hvalrosser til kvinner med stor kropp. Nesten alle kvinner er vakre på sin måte, og så har vi menn litt forskjellige preferanser for hva vi blir tent av og synes er fint. Jeg f.eks. blir tent av slike damer:

jenni_lynn14.jpg

Jammen serr hater folk her meg eller hva skjer når han drar nesten 10 likes på ett bilde av ei feit ei mens jeg får bare 2 på bryster som man skulle da tro er mye finere.. (Er det fordi de ikke er nakne eller wtf)

Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted :)

detta virker noe rart. Og selv når man poster førsteklasses pupp så er det ikke bra nok? Jaja what the hell ever

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...