Populært innlegg Laughing Man Skrevet 12. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2013 12 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Litt mer av samme dame. 3 Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Litt mer av samme dame. Er det der for en puppegnikker æ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvorfor er det ikke en storm av kåte fjortenåringer som liker bildet til Heidi Berland? Jeg kan skjønne at de fleste kanskje ble litt opptatt noen minutter etter de entret denne tråden, men nå har det gått timer, og det er jo begrenset hvor lenge en kan holde på uten å bli sår. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 17. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Det er flere bilder i settet, men dette er det beste etter min mening. Hun er like pen MED klær som uten: Best av alt, hun er 96.5% lik en eks-kollega av meg som var ganske ålreit. *Sukk* Endret 17. juni 2013 av Red Frostraven 18 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Nei fy faen.. Sånne feite hvalrosser.. Hvor lavt går det ann for dere å synke 9 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Nei fy faen.. Sånne feite hvalrosser.. Hvor lavt går det ann for dere å synke Det er vel ikke politisk korrekt å si feite hvalrosser til kvinner med stor kropp. Nesten alle kvinner er vakre på sin måte, og så har vi menn litt forskjellige preferanser for hva vi blir tent av og synes er fint. Jeg f.eks. blir tent av slike damer: 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er vel ikke politisk korrekt å si feite hvalrosser til kvinner med stor kropp. Nesten alle kvinner er vakre på sin måte, og så har vi menn litt forskjellige preferanser for hva vi blir tent av og synes er fint. Jeg f.eks. blir tent av slike damer: Jammen serr hater folk her meg eller hva skjer når han drar nesten 10 likes på ett bilde av ei feit ei mens jeg får bare 2 på bryster som man skulle da tro er mye finere.. (Er det fordi de ikke er nakne eller wtf) Hvis det fortsetter på denne måten trekker jeg meg heller ut fra tråden så bidrar jeg heller ett annet sted detta virker noe rart. Og selv når man poster førsteklasses pupp så er det ikke bra nok? Jaja what the hell ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg