Gå til innhold

PL: Blackburn - Liverpool - Kamptråd

Smågal

Kampen mot Blackburn  

14 stemmer

1. 1. Liverpools beste?

• Reina
      1
    • Johnson
      11
    • Carragher
      0
    • Agger
      0
    • Insua
      0
    • Lucas
      1
    • Mascherano
      0
    • Benayoun
      0
    • Gerrard
      1
    • Riera
      0
    • Kuyt
      0
    • Ngog
      0
    • El zhar
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Uenig i Aurelio, og i nyere tid Lucas.'

Gerrard har slitt ja.

Dagens spiller blir nok en gang Johnson.

Money vs Money kampen har mer action etter 5 min enn hele Liverpoolkampen da.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
"Benítez ville ikke sette inn Aquilani i en slik åpen og vanskelig kamp."

Dummeste jeg har lest siden Evans-Drogba episoden der noen påstod Evans hadde foten i den posisjonen for å holde balansen og for å lande.

Jeg lurer virkelig på hvilke kamper han faktisk KAN spille i. Vi må jo kjempe i hver jævla kamp uansett.

Lenke til kommentar
Jeg lurer virkelig på hvilke kamper han faktisk KAN spille i. Vi må jo kjempe i hver jævla kamp uansett.

Vi må bare innse at Aquilani ikke kan brukes i PL. Kanskje på hjemmebane i Europa league, og kanskje tidlig i FA-cupen/carling cup om vi er heldige med trekningen.

... I ettertanke - Tviler på at han får slippe til borte mot Reading,det blir nok en fysisk batalje.

Lenke til kommentar

Nok et nytt kapittel i Benitez historien kan skrives i dag.

Noen dager før kampen; "Aquilani kommer ikke til å spille i den fysisk tøffe bataljen som kommer til å bli mellom oss og Blackburn."

1 time før kampstart og Aquilani er i troppen!!!

Etter kampen: "Aquilani kunne ikke spille i en så fysisk tøff kamp..."

OK, men hvorfor tar du ham ut i troppen hvis du ikke har tenkt å bruke ham??? Hva gjør et oppgjør mot Blackburn så mye mer fysisk enn en kamp mot Manchester United, Chelsea, Everton eller Wigan for den saks skyld? Hvorfor har du kjøpt en spiller som ikke kan spille i PL? Hvorfor har du brukt så mye penger på en spiller som var skadet i nesten hele fjorårsesongen, og som fortsatt ikke er fullt restituert? (Vi er snart halveis i sesongen!)

Ellers var det en god kamp med mange misbrukte sjanser ifølge Benitez... Har vi virkelig brukt for en blind manager?

Lenke til kommentar

^Ja.

Og: "- Men kanskje starter han mot Fiorentina. Vi tenkte å sette ham inn i dag, men kampen var for åpen. Når en spiller ikke er i kampform, er det en risiko å sette ham inn på banen. Kanskje det ville ha gått verre for ham. På Anfield, med fansens støtte, tror jeg det blir lettere."

Så når skal han bli matchfit? Og El zhar spilte i dag, hvor mange måneder har ikke han vært ute vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...