Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor får jeg bestilt R&C tools of destruction ? en nettside der den er på lager og man kan få sendt i postoppkrav. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Vet ikke helt hvordan det er med reklame her men prøver... Absolutt spill har det (ikke) inne på lager og tar jeg ikke helt feil sender de mot postoppkrav også (skrev før jeg så) Kikka litt mere rundt, og så at mpx får det inn om en uke Endret 3. desember 2009 av Haan Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Levering: Utsolgt står det Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Noen som vet om andre sider som kan sende i postoppkrav ? skal uansett bestille mwf2 og et annet spill.. Edit: tror dere at jeg finner tools of destruction på gamestop ? har aldri vært inne på ei spillsjappe før, men ser ikke for meg at de har større utvalg(eller billigere) enn på nett Endret 3. desember 2009 av Xcon94 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://cdon.no/spill/ratchet_%26_clank_fut...platinum-751440 Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Må ha skjedd nettopp det der :O Var inne på CDON for et par timer siden å da var det utsolgt, men uansett så sender ikke CDON i posoppkrav, så har ingen måte å få bestilt der ifra. Edit: Faktura betaling, er det på en måte som avbetaling ? eller er det akkurat som postoppkrav bare at man betaler en regning istedet for på posthuset ? Endret 3. desember 2009 av Xcon94 Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Faktura vil si at det følger med regning som du må betale innen 14 dager etter at du har fått spillet i postkassa.. lefdal osv har også faktura mulighet.. for et gebyr på 35 kr. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Leste litt raskt, så trodde du var ute etter faktura. Er da like greit som postoppkrav uansett? Endret 3. desember 2009 av qweac Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 La oss si at jeg bestiller en pakke for 3000, sånn rent hypotetisk sett Kan jeg da bare hente pakken, å betale en uke senere? (siden det er 14 dager) Hørtes Veldig fristende ut, ettersom jeg egentlig ikke får hentet ut pakken før neste fredag men har ikke lyst å gå i en inkasso felle Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det kan du da gjøre ja De tar riktig nok en kreditt sjekk av deg og sjekker at du ikke har betalings anmerkninger før de sender ut pakken Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Da Har jeg avbestilt pakken fra mpx og heller bestilt fra CDON med faktura xD Sparte noen hundre lapper gjorde jeg også gitt.. takk for svar da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå