ppplll Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva kunne jeg få for disse spilla? Enten i butikk eller privat. Mario kart med ratt Mario galaxy Zelda Resident evil Super paper mario Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg vil anbefale deg å ringe Gamestop for eksempel, de tar imot brukte spill. Vet ikke hvor du bor, men du finner liste her. Ellers vil jeg tro at du kan få et par hundre for hvert. Er forresten litt interessert i Zelda og Super paper mario, send PM. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du får ikke mye om du selger de til gamestop Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Du får ikke mye om du selger de til gamestop Det kommer veldig ann på. Jeg ville ringt og hørt. I tillegg har de knallgode "Bytt inn 2 spill + 1kr og få et nytt spill"-tilbud noen ganger Endret 3. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 southwings, jeg har sendt deg en mail ang 2 av spillene Mvh Lars Petter Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Har solgt zelda for 400,- inkl frakt:) Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har solgt zelda for 400,- inkl frakt:) Gratulerer. Jeg fikk kun 250,- inkl frakt når det var ganske nytt! Lenke til kommentar
TheGreatClaw Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Han som betalte 400 for det er en tulling. http://www.play.com/Games/Wii/4-/1027911/T...ss/Product.html 300 kr for helt nytt, kunne sikkert funnet billigere hvis jeg brukte litt mer tid på det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 400kr var mye for ett brukt spill ja. Tror ikke du kan forvente deg det for alle. Southwings: du får si ifra dersom du skulle ombestemme deg ang budet mitt på Mario kart med ratt og Mario galaxy. God jul! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Han som betalte 400 for det er en tulling. http://www.play.com/Games/Wii/4-/1027911/T...ss/Product.html 300 kr for helt nytt, kunne sikkert funnet billigere hvis jeg brukte litt mer tid på det. Har vel ikke så fryktelig mye å si om det var nytt eller brukt, sett at det var behandlet fint. Selv ville jeg neppe gitt mer enn 300 selv. Poenget mitt var uansett at å bestille fra England ville raskt vært dyrt.. Lenke til kommentar
TheGreatClaw Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Han som betalte 400 for det er en tulling. http://www.play.com/Games/Wii/4-/1027911/T...ss/Product.html 300 kr for helt nytt, kunne sikkert funnet billigere hvis jeg brukte litt mer tid på det. Har vel ikke så fryktelig mye å si om det var nytt eller brukt, sett at det var behandlet fint. Selv ville jeg neppe gitt mer enn 300 selv. Poenget mitt var uansett at å bestille fra England ville raskt vært dyrt.. Har kjøpt derfra over 10 ganger, aldri fått toll. Og forresten så koster ikke frakt noe. Så prisen for spillet et prisen totalt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenkte på moms eller forenklet tollgebyr. Har selv brukt play til DVDer og andre småting. Kjøpte en sesong med Simpsons derfra en gang som kom på litt over 200 (201-202) fordi tollvesenet bruker egne konverteringskurser som ikke alltid er like oppdatert (de settes et par uker i forveien). Da ble pakken stoppet, og jeg måtte betale moms på den. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Platstikken er fortsatt på spillene, å di ble kjøpt på cdon for når med en gang di kom ut. Så 400 er ikke dyrt, vist dere sier at dere får kjøpt billigere andre plass, så gjør det da. Å ikke kom med sånn at det er dyrt, greit du får ha din mening, men jeg fikk solgt det det for 400,- og det handler om å ha talmodighet. Fikk netopp solgt 11 ps1 spill og to kontrollere for 750,- Jeg er ikke billig, men jeg ser jo at det lønner seg å være litt dyr, man får solgt. Jeg er bare smart;) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Platstikken er fortsatt på spillene, å di ble kjøpt på cdon for når med en gang di kom ut.Så 400 er ikke dyrt, vist dere sier at dere får kjøpt billigere andre plass, så gjør det da. Å ikke kom med sånn at det er dyrt, greit du får ha din mening, men jeg fikk solgt det det for 400,- og det handler om å ha talmodighet. Fikk netopp solgt 11 ps1 spill og to kontrollere for 750,- Jeg er ikke billig, men jeg ser jo at det lønner seg å være litt dyr, man får solgt. Jeg er bare smart;) Oh, the irony! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå