Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for disse wii spillene

ppplll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Han som betalte 400 for det er en tulling.

http://www.play.com/Games/Wii/4-/1027911/T...ss/Product.html

300 kr for helt nytt, kunne sikkert funnet billigere hvis jeg brukte litt mer tid på det.

Har vel ikke så fryktelig mye å si om det var nytt eller brukt, sett at det var behandlet fint. Selv ville jeg neppe gitt mer enn 300 selv. Poenget mitt var uansett at å bestille fra England ville raskt vært dyrt.. :)

Lenke til kommentar
Han som betalte 400 for det er en tulling.

http://www.play.com/Games/Wii/4-/1027911/T...ss/Product.html

300 kr for helt nytt, kunne sikkert funnet billigere hvis jeg brukte litt mer tid på det.

Har vel ikke så fryktelig mye å si om det var nytt eller brukt, sett at det var behandlet fint. Selv ville jeg neppe gitt mer enn 300 selv. Poenget mitt var uansett at å bestille fra England ville raskt vært dyrt.. :)

Har kjøpt derfra over 10 ganger, aldri fått toll. Og forresten så koster ikke frakt noe. Så prisen for spillet et prisen totalt.

Lenke til kommentar

Tenkte på moms eller forenklet tollgebyr. Har selv brukt play til DVDer og andre småting. Kjøpte en sesong med Simpsons derfra en gang som kom på litt over 200 (201-202) fordi tollvesenet bruker egne konverteringskurser som ikke alltid er like oppdatert (de settes et par uker i forveien).

Da ble pakken stoppet, og jeg måtte betale moms på den.

Lenke til kommentar

Platstikken er fortsatt på spillene, å di ble kjøpt på cdon for når med en gang di kom ut.

Så 400 er ikke dyrt, vist dere sier at dere får kjøpt billigere andre plass, så gjør det da. Å ikke kom med sånn at det er dyrt, greit du får ha din mening, men jeg fikk solgt det det for 400,- og det handler om å ha talmodighet. Fikk netopp solgt 11 ps1 spill og to kontrollere for 750,-

Jeg er ikke billig, men jeg ser jo at det lønner seg å være litt dyr, man får solgt.

Jeg er bare smart;)

Lenke til kommentar
Platstikken er fortsatt på spillene, å di ble kjøpt på cdon for når med en gang di kom ut.

Så 400 er ikke dyrt, vist dere sier at dere får kjøpt billigere andre plass, så gjør det da. Å ikke kom med sånn at det er dyrt, greit du får ha din mening, men jeg fikk solgt det det for 400,- og det handler om å ha talmodighet. Fikk netopp solgt 11 ps1 spill og to kontrollere for 750,-

Jeg er ikke billig, men jeg ser jo at det lønner seg å være litt dyr, man får solgt.

Jeg er bare smart;)

Oh, the irony! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...