KarmaZ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Merket i dag tidlig at ting ikke var akkurat helt som det var tidligere, da tenker jeg på utsendemessig. Oppdaterer maskinen så fort det er oppdateringer tilgjengelige, så skal ikke se bort i fra at det har endret seg etter jeg har oppdatert maskinen. MEN, noen som vet? For et par dager siden så sluttet plutselig grafikkortet å fungere, så skjermen vart stor og fucked.. Og det skjedde sånn plutselig. "Bytt mellom vinduer" er ikke lenger sånn vanlig Vista style, nå er det en boks med icon som kommer opp :S Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Oj... La nettopp merke til det samme på min maskin: Acer empowering technologi... Utseendet har endret seg hos meg også... Dette er vel etter ein oppdatering. Litt synd, likte den forrige best:) Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Hehehe...Ja likte faktisk det tidligere bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå