Gjest WooooBoooo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva synes du hvis du finner ut at jenta har går under armene? Eller på leggene? Eller full busk? Det er ikke snakk om overhårete, men naturlig. Er det: fllstendig turn off? Eller levelig? Eller ok? Eller bra? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det: fllstendig turn off? Ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mye hår er veldig lite delikat, og minner meg litt for mye om Ottar. Fungerer ikke for meg. Lenke til kommentar
Gjest WoooooBoooo Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er det viktigst at jenta barberer? Min liste: 1: Eventuell bart XD 2: Bikinilinja 3: Armhulene 4: Leggene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jenter med hår: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! Hår på hodet går! Ja, også er det lov å ha litt dun Så lenge det ikke er hårete som en mann Her snakker vi mann med lite hårvekst Lenke til kommentar
Gjest Guest_kalle_* Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Rådeilig, halvbarberte fitter og sånt er meget turnoff Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ofte er det pest eller kolera. Jeg var nylig med en jente fra østeuropa, følgelig med litt kraftigere hårvekst enn norske jenter. Hun hadde barbert over overleppen og nedre del av rumpeballene. Det var imidlertid ikke gjort samme dagen, og jeg kunne lett føle hårstumper på begge steder. Så man må vurdere utfallet. Jeg vil påstå at det er bedre med moderate mengder dun, enn resultatet av barbering som er hårstumper. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dun er jo akseptabelt, bare det ikke blir jævlig mye av det. Ellers så liker jeg det sånn i forholdet at jeg er den som har skjegg. Og hår på mage/brystkasse osv. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Alt ansiktshår og under armene MÅ bort. På underlivet tror jeg ikke jeg bryr meg så mye om, kan faktisk ikke huske om de siste 3 partnere hadde hår eller ikke. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 No HAIR! No Questions! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjegg og bart skal vekk. Hår i fitten? Sure men glem noe down under action. Du får kuken og sæden that's it. Lenke til kommentar
Gjest Gjest31 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hippie Goddess Det var det første jeg tenkte på da jeg så emnetitelen... Æsj. Lenke til kommentar
annzs Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Rådeilig, halvbarberte fitter og sånt er meget turnoff Ironisk nok er det som oftest menn som sluver med barberingen og kommer med tredagers stubber som skraper deg opp. Halvbarberte menn er minst liker turn off! Lenke til kommentar
Professional Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Les topic engang til. Ikke prøv med OT. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Enig. Hva er greia med å hele tiden dra inn mannen? Vi lever etter andre rollemodeller som KVINNEN har skapt. Endret 5. desember 2009 av dicktator Lenke til kommentar
annzs Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Les topic engang til. Ikke prøv med OT. Det var bare en kommentar, ikke et ønske om en ny diskusjon. Forøvrig foretrekker jeg både menn og kvinner uten kjønnshår og uten skjeggstubber.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg