Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei jeg har en oppgave til imorgen, det er å analysere Novellen "caps" av Jon Fosse. Er det noen som har lest denne novellen og har tanker om den? Mvh Simen Litt usikker på om dette er riktig tråd, siden det er en lekse, men siden dette er et bokforum bør det jo være riktig. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha Simen, godt forsøk. Jeg har også analyse av denne novellen i morgen Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Haha. Ser ut som om hele klassen samles på internett for å "cheate" på prøven imorgen xD Lenke til kommentar
enitss Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 yey, nå er jeg også med i gjengen. gjett hvem? men tiden begynner å renne uuut, noen som vet hva tema og budskap og alt det der er eller? Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som finner ut noe ? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du er vel ikke Stine? xD Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://lmgtfy.com/?q=jon+fosse+caps Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du tror ikke folk har googlet det? Se på resultatene da -.- Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Novair. Jeg er ikke dum. www.justfuckinggoogleit.com yourself Endret 3. desember 2009 av Chr1stian Lenke til kommentar
gjbkskbgbjfdkjfgkjdgfnklgkfdgnklgdfdfgjk Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Many years later~ OH HI RYAN. Oof sånn serr jeg har også den oppgaven c': Jeg blir aldri ferdig med den Jeg er tristVeldig trist ?sooooooo... DETTE ER LSM 10 ÅR SENERE hh KAN JEG FÅ HJELP MED DENNE OPPGAVEN PLS? Lenke til kommentar
[confused] Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Heihei, går du på bankgata? det gjør æ :) googla litt for å finn info om oppgaven, og kom fram til det hær. la mæ gjett.... e du ho antonina? :o julie 9D Lenke til kommentar
evangeliet Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Husker jeg fikk sekser på min analyse om caps. Og nei, jeg har ikke stilen enda. Men denne tråden er jo urgammel uansett, så det gikk vel sikkert fint. Lenke til kommentar
Maureen Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars evangeliet skrev (På 30.6.2020 den 16.32): Husker jeg fikk sekser på min analyse om caps. Og nei, jeg har ikke stilen enda. Men denne tråden er jo urgammel uansett, så det gikk vel sikkert fint. I tilfelle du husker noe i det hele tatt, hadde vært svært takknemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå