Bruker-158599 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei, jeg lurte på om noen av dere har spilt assassin's creed? Da mener jeg det første spillet. Jeg lurer på om det er vert å kjøpe det? Jeg har lest at oppdragene er veldig ensformige og at man fort kan bli lei av spillet, man er konstant på rømmen osv. Hva synes dere om assassin's creed? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ganske ensformige saker ja, men jeg syns det er et godt spill. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Ganske ensformige saker ja, men jeg syns det er et godt spill. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte det Så det er vært kjøpet regner jeg med. Det var noen som ikke hadde fullført det fordi det var det samme hele tide, har du fullført det? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har spillt igjennom det ja koste meg hele veien jeg, men det handler om å variere det. Velge å ikke gjøre hvert mord på lik måte, ta seg et par turer på flagg-leting osv Man velger i stor grad selv hvor variert man ønsker det. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 AC er et kjempe spill, litt ensformig ble det men det er verdt pengene! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eg synes AC 1 Var ganske bra, heilt klart verdt pengene, Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 har akkurat begynnt på tredje "playthrough" er ensformig, men det er fremdeles kjempegøy og løpe, sloss og storyen er rimelig god hvis du finner alle "secrets" koster max 299 nå uansett, definetivt ett godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå