Glasskonstruksjon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Støk på en eksamen i vår, og tok den på nytt i går 2. desember. Når kan jeg regne med å få karakteren? Endret 3. desember 2009 av Tomriel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Støk på en eksamen i vår, og tok den på nytt i går 2. desember. Når kan jeg regne med å få karakteren? Uti januar en gang. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Så lenge? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Det var i alle fall uti januar da jeg tok privatisteksamen. Muntlig-karakteren fikk jeg der og da, skriftlig-karakteren rundt midten av januar. Endret 3. desember 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ok, takk! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilken eksamen hadde du? Lenke til kommentar
mj- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan får man de muntlige karakterene inn på vitnemålet sitt? Hvilket bevis har man? Vet at man må tilbake til sine gamle videregående å fikse på det, men man får jo ikke noe dokument med karakter på etter muntlig. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan får man de muntlige karakterene inn på vitnemålet sitt? Hvilket bevis har man? Vet at man må tilbake til sine gamle videregående å fikse på det, men man får jo ikke noe dokument med karakter på etter muntlig. kontakt privatsitkontoret for å få kompetansebevis. Dette beviset tar du med til din tidligere vgs. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hvilken eksamen hadde du? Samfunnsøkonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå