DanieI Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg trenger nytt gaming headset,gaming mus og tastatur helst med lys i og jeg håpet noen kunne hjelpe meg og finne noe som er bra og komfortabelt. Jeg trenger også lys inne i pcen og håpet noen vet hvor man kjøper det Mvh. Turbolax Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så til spørsmål #1- Hvor mye kan du bruke på disse delene? Jeg selv har Sidewinder X6 + Sidewinder X5 har absolutt ingenting å utsette på disse. Du har også Sidewinder X8 som sies å være en god Spill-Mus. Dernest har du Razer som er, i det minste var populært merke innen spillutstyr. Razer Tastatur: Lycosa og Tarantula Razer Mus: Deathadder Respawn + Imperator + Orochi Razer Headset: Carcharias + Barracuda Så har du Logitech, merket som folk er mest fornøyd med. (virker i det minste slik) Logitech Tastatur: G19 + G15 + G110 Logitech Mus: G500 + G9x Logitech Headset: G35 Om du ikke har det travelt, ville jeg ventet på G110 og kjøpt G500 + G35 Lys til PCen selges hos de fleste butikker som selger PC utstyr- som Komplett, NetShop, Multicom og videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå